  • 1. Data: 2007-07-26 20:20:22
    Temat: Citi - reklamacji od zadluzonych nie przyjmujemy
    Od: q...@g...pl

    Witam,

    Spotkalo mnie dzisiaj cos co mna wstrzasnelo. Jestem uzytkownikiem KK
    w citku od jakiegos czasu i nie mialem zadnych zastrzezen, az do
    dzisiaj...

    Jakis czas temu otrzymalem mailing marketingowy karty Citi Plus,
    poniewaz jestem uczestnikiem programu 5plus pomyslalem sobie, ze to
    moze byc fajne i zadzwonilem do Citiphone z prosba o wymiane mojej
    karty na ta z promocji. Po mniej wiecej dwoch tygodniach karta
    przyszla, a ja ja aktywowalem...

    Kilka dni pozniej nadszedl dzien splaty salda (powstalego jeszcze
    przed wymiana), wplacilem wiec cala kwote z wyciagu bo nie mam
    zwyczaju zadluzac sie na karcie. Byla to kwota bliska limitowi karty,
    a wiec spora (5 cyfr). Po kilku dniach dostalem smsa z citialertow, ze
    moja karta jest zadluzona a ponadto przekroczylem limit.

    Okazuje sie, ze wraz z wymiana karty zmienil sie numer rachunku na
    ktory powinienem wplacac pieniadze. Nikt jednak mnie o tym nie
    poinformowal choc bylo kilka okazji - informacja mogla znalezc sie w
    korespondencji powitalnej, ktora przyszla z nowym plastikiem, mogl o
    tym wspomniec konsultant przy aktywacji nowej karty....

    Ale nie to jest najgorsze. Pieniazkow nie mam bo stary numer rachunku
    jest wciaz jak najbardziej funkcjonujacy i bank platnosci nie odrzucil
    ergo kasa jest w banku i do mnie nie wrocila. Mam zadluzona karte i
    jak sadze splugawione konto w BIKu choc sie nie zadluzam i place
    terminowo. A tymczasem CitiPhone poinformowal, ze od klientow
    zadluzonych reklamacji nie przyjmuja taka maja zasade najpierw mam
    splacic zadluzenie czyli wysuplac jeszcze raz kilkanascie tys. a potem
    oni mi zwroca oplate za nie terminowa splate i przekroczenie limitu
    (co do odsetek gosc sie troche platal). Alternatywnie moge czekac az
    pieniadze ze starego numeru zostana przeksiegowane na nowy co sie
    "powinno stac automatycznie" w ciagu "kilku dni".

    Czy ktos sie z tym spotkal? Czy odmowa przyjecie reklamacji z powodu
    zadluzenia jest zgodna z prawem???

    Marcin

  • 2. Data: 2007-07-26 20:37:03
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    q...@g...pl writes:

    > Czy ktos sie z tym spotkal? Czy odmowa przyjecie reklamacji z powodu
    > zadluzenia jest zgodna z prawem???

    Nie. W ogóle nie ma czegoś takiego, jak "odmowa przyjęcia". Reklamację
    mogą najwyżej rozpatrzyć nagatywnie, ale nie z takim uzasadnieniem
    przecież. Złóż na piśmie.

    MJ

  • 3. Data: 2007-07-26 21:32:32
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <q...@g...pl> wrote in message
    ps.com...

> [...]
    > korespondencji powitalnej, ktora przyszla z nowym plastikiem, mogl o
    > tym wspomniec konsultant przy aktywacji nowej karty....

    Cos pokreciles. Nowy numer rachuku jest na wyciagu, a razem w jego wyslaniem
    jest wysylany sms o tym, zeby pamietac o zmianie rachunku. Tak bylo w moim
    przypadku. Pieniadze nie gna i wystarczy zadzwonic na CP i poprosic o
    przeksiegowanie. Ja tak mialem kiedys gdy wymienialem karte w innym banku i
    zaoferowali mi splate innej karty wskalalem rachunek jednej z kart Citi,
    oczywiscie w miedzyczasie przyszedl termin splaty, wiec powstalo pozniej
    saldo dodatnie. po jednym telefonie zostalo przeksiegowane na rachunej
    drugiej karty.

    MK

  • 4. Data: 2007-07-26 21:35:35
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(a):

    > Nie. W ogóle nie ma czegoś takiego, jak "odmowa przyjęcia". Reklamację
    > mogą najwyżej rozpatrzyć nagatywnie, ale nie z takim uzasadnieniem
    > przecież. Złóż na piśmie.
    >
    > MJ

    Jakas bzdura totalna - zwlaszcza jesli reklamacja dotyczy wlasnie tego zadluzenia.

    Sadze, ze problem o ktorym wspomniales nie pojawia sie, jesli ktos ma konto w Citi,
    bo pokazuje w systemie internetowym, ktora karta jest splacana i system przelewa
    pieniadze.
    Natomiast z konta w innym banku faktycznie, trzeba precyzyjnie wklepac nowe
    zmienione dane zgodnie z umowa i wyciagiem.Chyba glownie z wyciagiem - na umowie
    nie ma chyba nr konta do karty.

    No coz - mam karte w Eurobanku i uwazalem, ze jest najbardziej "karta specjalnej
    troski" w moim posiadaniu - a rozne fakty ukierunkowuja mnie na baczna obserwaje
    Citi (w tej chwili zareklamowalem przyznanie karty w gorszej promocji niz ta, na
    ktora skladalem wniosek)

  • 5. Data: 2007-07-26 21:39:10
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > jest wysylany sms o tym, zeby pamietac o zmianie rachunku. Tak bylo w moim

    A masz wlaczone sms alert? Moze to czesc tej uslugi?

  • 6. Data: 2007-07-27 06:06:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Krzysztofsf " <k...@g...pl> wrote in message

    > A masz wlaczone sms alert? Moze to czesc tej uslugi?

    Nie mam.

    MK

  • 7. Data: 2007-07-27 06:15:17
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Spotkalo mnie dzisiaj cos co mna wstrzasnelo. Jestem uzytkownikiem KK
    > w citku od jakiegos czasu i nie mialem zadnych zastrzezen, az do
    > dzisiaj...

    OK, stało się...ktoś czegoś niedopilnował i jest mały problem.

    Skoro bank twierdzi, że kasa zostanie automatycznie przeksięgowana to
    poczekaj kilka dni aż zostanie to przeprowadzone. Wtedy zadzwoń i zgłoś
    reklamację dokładnie opisując co się stało. Najlepiej pisemnie wysyłając
    list na Goleszowską.

    Pracownik infolinii nie ma prawa odmówić przyjęcia reklamacji. Tez miałem
    taką sytuację, pani twierdziła, że reklamacja nie jest zasadna, a ja że
    jest. W końcu ona tylko ją przyjmuje, a od rozpatrywania jest ktoś inny.

    Na pewno wszystko się dobrze skończy ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2007-07-27 06:56:03
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 26 Jul 2007 13:20:22 -0700, quosoo napisał(a):

    > Czy ktos sie z tym spotkal? Czy odmowa przyjecie reklamacji z powodu
    > zadluzenia jest zgodna z prawem???

    Normalnie jaja. I teraz będę szczery: ja bym się nie pierdzielił, poszedł
    na prokuraturę. Bo to naprawdę wygląda na wyłudzenie.
    PS Citi w ogóle ostatnio ma odjebkę jeśli chodzi o procedury. Co się
    zaczyna dziać z partnerami - szkoda gadać.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 9. Data: 2007-07-27 08:33:22
    Od: "Wojtek" <w...@...mag.pl>

    Użytkownik <q...@g...pl> napisał

    > Spotkalo mnie dzisiaj cos co mna wstrzasnelo. Jestem uzytkownikiem KK
    > w citku od jakiegos czasu i nie mialem zadnych zastrzezen, az do
    > dzisiaj...

    /ciach/

    Heh... jakbym swoj przypadek widzial! Mialem cos takiego
    pol roku temu w tym cholernym banku!

    Dzieki ich niefrasobliwosci i skurczybystwu zawalilem sobie
    BIK i jeszcze wpisali mnie do BRKN-u jako niesolidny klient. :(
    No i jestem uziemniony na pare lat. :(

    Wojtek

  • 10. Data: 2007-07-27 08:35:07
    Od: "Wojtek" <w...@...mag.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał

> [...]
    > PS Citi w ogóle ostatnio ma odjebkę jeśli chodzi o procedury. Co się
    > zaczyna dziać z partnerami - szkoda gadać.

    To nic nie da. Probowalem. Maja takich prawnikow, ze
    kazdy umywa rece.
    A rzecznik praw obywatelskich milczy.

    Wojtek