  • 1. Data: 2013-05-29 18:00:49
    Temat: Citi przestaje przysyłać wyciągi mailem
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Takie info dostałam dziś

    "Od 22 czerwca 2013 r. wyciągi z Twoich rachunków będą dostępne tylko po
    zalogowaniu do Citibank Online. Nie będą już wysyłane na skrzynkę
    e-mail.

    Powiadomienia o wystawieniu nowego wyciągu będziesz nadal otrzymywać na
    swoją skrzynkę e-mail."

    Kolejny login, kolejne hasło.... a żeby ich.

    --
    Imka

  • 2. Data: 2013-05-29 19:34:07
    Temat: Re: Citi przestaje przysyłać wyciągi mailem
    Od: W <w...@w...pl>

    Imka wystukał, co następuje:

> [...]
    > swoją skrzynkę e-mail."
    >

    > Kolejny login, kolejne hasło.... a żeby ich.

    Gdzie to info? ja jak na razie nie dostałem... i przyznam, że to jedna z
    bardziej wygodnych funkcji...

  • 3. Data: 2013-05-29 20:55:38
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 May 2013 17:34:07 +0000 (UTC), W napisał(a):

    > Gdzie to info? ja jak na razie nie dostałem... i przyznam, że to jedna z
    > bardziej wygodnych funkcji...

    Na majla przypełzło.
    "22.06.2013 - wycofanie wyciągów na email / email statement withdrawal"

    --
    Imka

  • 4. Data: 2013-05-30 15:03:43
    Od: W <w...@w...pl>

    Imka wystukał, co następuje:

    > Na majla przypełzło.
    > "22.06.2013 - wycofanie wyciągów na email / email statement withdrawal"

    To może mnie przyjdzie z następnym wyciągiem, ale to dopiero w czerwcu...

  • 5. Data: 2013-05-30 17:38:54
    Od: MK <m...@i...pl>

    Imka <s...@g...pl> Wrote in message:
> [...]
    > e-mail.
    >
    > Powiadomienia o wystawieniu nowego wyciągu będziesz nadal otrzymywać na

    Rainbow nadchodzi wielkimi krokami, a że przy tym trzeba wykonać
    kilka wstecz, nic to ;). ja bym na początku początku lipca
    trzymał się z daleka od oddziałów...

    > Kolejny login, kolejne hasło.... a żeby ich.

    Ale odpadnie glupie haslo do wyciagu... a zeby skorzystac z
    wyciągu i tak potrzebny jest dostęp do bankowości
    internetowej.

    --
    pozdrawiam
    MK

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 6. Data: 2013-05-30 17:45:38
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 May 2013 17:38:54 +0200 (CEST), MK napisał(a):

    > Ale odpadnie glupie haslo do wyciagu...

    Głupie - ale miało jedną zaletę: było *jedno*.

    > a zeby skorzystac z
    > wyciągu i tak potrzebny jest dostęp do bankowości
    > internetowej.

    Czyli login i hasło. Czyli pamiętać/zapisać/wyryć na pokrywie laptopa
    dwa.
    Ciekawe kiedy się wyczerpie pojemność rejestrów przeciętnego usera... ;)

    --
    Imka

  • 7. Data: 2013-05-30 19:00:21
    Od: MK <m...@i...pl>

    Imka <s...@g...pl> Wrote in message:

> [...]
    > dwa.
    > Ciekawe kiedy się wyczerpie pojemność rejestrów przeciętnego usera... ;)

    ustaw hasło jak do wyciągu. login ustawia się samemu więc to chyba
    nie obciąża nadto pamięci :).

  • 8. Data: 2013-05-30 19:07:35
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    MK <m...@i...pl> writes:
    [...]
    > Rainbow nadchodzi wielkimi krokami, a że przy tym trzeba wykonać
    A co to?
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    Are you perchance running on a 64-bit machine?

  • 9. Data: 2013-05-30 22:48:25
    Od: MK <m...@i...pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) Wrote in message:
    > MK <m...@i...pl> writes:
    > [...]
    > A co to?

    nazwy artamira i profile zapewne sa Ci juz znane, citi w pl wyraża
    swój nowy system bankowy przeniesiony z dalekiego wschodu. plotki
    mówią, że moda się to stać mną początku lipca. trzeba liczyć na
    to, że migracja pójdzie lepiej niż przy połączeniu handlowego z
    citi...

  • 10. Data: 2013-05-31 01:32:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Imka" 1ptwu1ywepp0j$....@4...net

    > Kolejny login, kolejne hasło.... a żeby ich.

    IMO odwrotnie -- m@ilem przysyłali zahasłowany
    PeDeeF, zaś po zalogowaniu do banku masz wyciąg
    bez hasła. Niby do banku nie można logowac się
    wiele razy źle (chyba, tradycyjnie, po 3 złej
    próbie jest jakaś blokada) a do PeDeeFu można
    podchodzić w nieskończoność, czyli można po
    prostu złamać hasło, ale czy takie coś można
    nazwać brakiem loginu i hasła?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'