  • 1. Data: 2013-05-29 21:13:15
    Temat: czy Sync dziś utrudnia płatności przez PayU?
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    witam

    zrobiłem dzis zakup w sklepie internetowym i probowałem zapałcić przez PayU,
    żeby wykorzystać ostatnie dni bez ograniczeń 5%. No i klapa, PayU
    przekierowało na stronę logowania Synca, ale strona sie nie załadowała,
    tylko jakaś pusta, same ramki bez treści i dalej nie myslała się ładować.
    Nie wiem co tego było przyczyną. Ale jak teraz dokończyć płatność? Mam
    email od payU z nr płatności. Przerabiał ktoś to?

    --
    m7marek

  • 2. Data: 2013-05-29 22:07:19
    Temat: Re: czy Sync dziś utrudnia płatności przez PayU?
    Od: "inteligentny" <...@...pl>

    to zaplac Karta, moze jest awaria jakas pay by link.

  • 3. Data: 2013-05-29 22:21:05
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-05-29 22:07, inteligentny pisze:
    > to zaplac Karta, moze jest awaria jakas pay by link.

    Jeśli transakcja kartą nie zostanie rozliczona do piątku to nici ze
    zwrotu więc chyba lepiej nie ryzykować... i próbować do skutku przelewem.

  • 4. Data: 2013-05-30 11:28:40
    Od: gtoni <g...@g...com>

    On 29 Maj, 21:13, "m7marek" <m...@i...pl> wrote:
    Potwierdzam wczoraj nie udalo mi sie rowniez zaplacic za transakcje z
    Allegro przez Sync-a.
    Kilkakrotnie z roznych kompow. Po zmianie strony logowania z Synciem
    coraz gorzej !!
    Trzeba chyba sobie z nim dac spokoj i wrocic do starego mbanku, Choc i
    tam kombinują by zepsuc
    wszystko. Jak widze te francowate kolka na stronie banku to mam
    dosc !!
    gtoni

  • 5. Data: 2013-05-30 12:36:08
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Wczoraj przez czat komunikowałem sie z synkiem i potwierdzil że nie byłem
    pierwszym któy zgłosił ten problem.
    Dziś już działa, udało się przez Płace z Synkiem.

  • 6. Data: 2013-05-30 17:32:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 30 May 2013 12:36:08 +0200, m7marek napisał(a):

    > Wczoraj przez czat komunikowałem sie z synkiem i potwierdzil że nie
    > byłem pierwszym któy zgłosił ten problem.
    > Dziś już działa, udało się przez Płace z Synkiem.

    Rano mi jeszcze nie przeszło ale teraz już tak.

    --
    xbartx