  • 1. Data: 2004-01-01 12:41:45
    Temat: Citi przegina - wplaty przez bankomat
    Od: <t...@g...pl>

    27.12 (sobota) wplacilem przez bankomat na wlasne konto w Citi. Do dzis ta
    kasa nie jest dostepna.
    Citi deklaruje, ze wplacana przez bankomat gotowka bedzie dostepna "w ciagu
    trzech dni roboczych" - a wiec powinna byc dzis juz dawno na koncie.
    Interweniujac w Citiphone dowiedzialem sie, ze mylnie interpretuje fakt, ze
    jesli wplacam w sobote (w sobote przeciez bankowe oddzialy - co prawda
    niektore ale pracuja), to poniedzialek jest ...pierwszym z trzech wymaganych
    przez bank dni na zaksiegowanie gotowki na koncie. Poniedzialek
    jest...zerowym dniem.
    Przelknalem, bo wydawalo mi sie, ze skoro wplacilem w sobote, to poniedzialek
    jest pierwszym roboczym po sobocie dniem, ale moze sie myle.....

    Zapytalem wiec, kiedy zobacze w koncu pieniadze na koncie - operatorka
    odrzekla, ze 5 stycznia. Zapytalem wiec, czy w Citibanku 2 stycznia (piatek)
    takze jest dniem wolnym. Nie otrzymalem odopwiedzi, dlaczego trwa to tak
    dlugo - w sumie od soboty do nastepnego poniedzialku czyli 8 dni.
    Uwazam to za skandal.
    Na dodatek wczoraj w rozmowie z konsultantem uzyskalem zapewnienie,ze kase
    zobacze juz dzis po nocnym przetwarzaniu. Oczywiscie nie zobaczylem.
    Dowiedzialem sie ponadto, ze niektore bankomaty musza miec te 3 dni na
    weryfikacje wplat, a inne - tylko 2 poniewaz oddzialy nie radza sobie z
    nieuczciwymi (lub deklarujacymi omylkowo inne wartosci niz wkladaja do
    kopert) klientami.
    Tak wiec po rogach dostaja wszyscy.

  • 2. Data: 2004-01-01 14:50:29
    Temat: Re: Citi przegina - wplaty przez bankomat
    Od: "Janka" <janka@_usun_inetia.pl>

    Witam,

    bzdury jakieś ...kasa powinan być dostępna najpozniej w srodę. I już. Zgłoś
    reklamację u operatora, poproś o odpowiedz na piśmie. Polecam wdepnięcie do
    najblizszego Oddziału w celu uzyskania kompetentnych informacji.
    pozdrawiam,

    Jana

  • 3. Data: 2004-01-01 14:57:00
    Od: " " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Janka <janka@_usun_inetia.pl> napisał(a):

> [...]
    > reklamację u operatora, poproś o odpowiedz na piśmie. Polecam wdepnięcie do
    > najblizszego Oddziału w celu uzyskania kompetentnych informacji.

    Tez tak uwazam. To, co napisalem, to sa informacje uzyskane od konsultanta a
    nie moje imaginacje.

  • 4. Data: 2004-01-01 21:29:35
    Od: "Janka" <janka@_usun_inetia.pl>

    ok...konsultant więc wymyśla i już. Możesz złożyć reklamacje na konsultanta
    właśnie podając przybliżoną godzine rozmowy...

    pozdrawiam,

    Jana

  • 5. Data: 2004-01-02 06:57:15
    Od: "erwin16" <e...@...Y.S.Z.go2.pl>

    Użytkownik <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > takze jest dniem wolnym. Nie otrzymalem odopwiedzi, dlaczego trwa to tak
    > dlugo - w sumie od soboty do nastepnego poniedzialku czyli 8 dni.

    Czepiasz sie. Wszyscy swietuja, Ty pewno tez. W takie dni
    to forsa i tak do niczego nie jest potrzebna.
    A tak BTW - ile wplaciles?? Wiecej niz sto??

  • 6. Data: 2004-01-02 07:37:27
    Od: <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    erwin16 <e...@...Y.S.Z.go2.pl> napisał(a):

> [...]
    > to forsa i tak do niczego nie jest potrzebna.
    > A tak BTW - ile wplaciles?? Wiecej niz sto??

    Wplacilem 3200,- ale tu chodzi o zasade. A skutek jest taki, ze nie moglem
    zrealizowac przelewu lub wyplacicz bankomatu by oddac komus nalezne pieniadze.
    Nie moglbym takze otworzyc lokaty.
    Na rachunku biezacym leza bez zadnego oprocentowania.
    Nie czepiam sie.

  • 7. Data: 2004-01-02 22:04:08
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    pieniadze.
    > Nie moglbym takze otworzyc lokaty.
    > Na rachunku biezacym leza bez zadnego oprocentowania.

    ZTCW to data księgowania = data wpłaty w bankomacie. Tak przynajmniej to
    działa u mnie.

    MaciejK

  • 8. Data: 2004-01-05 12:14:30
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > ZTCW to data księgowania = data wpłaty w bankomacie. Tak przynajmniej to
    > działa u mnie.

    Tak, ale tu chodzi o możliwość założenia lokaty, która jest wyżej
    oprocentowana, niż rachunek bieżący. Zapewne groszowe sprawy...
    ale - zasady, zasady! :-)

    Pozdrawiam,
    Artur