  • 1. Data: 2004-01-01 09:41:58
    Temat: mbank-forum
    Od: " kz0" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam.
    Niestety historia sie powtarza. Forum nie działa. Jakie teraz będą
    tłumaczenia. Czas zatrudnić porządnych informatyków, płacić im uczciwie i
    wymagać.
    pzdr. kz0

  • 2. Data: 2004-01-01 10:14:19
    Temat: Re: mbank-forum
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bt0q16$m51$...@i...gazeta.pl,
    kz0 <k...@g...SKASUJ-TO.pl>:

    > Niestety historia sie powtarza. Forum nie działa. Jakie teraz będą
    > tłumaczenia. Czas zatrudnić porządnych informatyków, płacić im
    > uczciwie i wymagać.

    To moze czas na pl.biznes.banki.mforum i przeniesc sie na usenet?

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-01-01 10:30:46
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Jan 2004 11:14:19 +0100,
    osoba podpisana: RobertS <u...@o...pl>
    napisała:
    > bt0q16$m51$...@i...gazeta.pl,

    > To moze czas na pl.biznes.banki.mforum i przeniesc sie na usenet?

    maiałem coś napisać. Wy już wiecie co :-)
    KJ

    --
    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 4. Data: 2004-01-02 14:31:20
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > maiałem coś napisać. Wy już wiecie co :-)

    mBank RZONDZI ??? :-D

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 5. Data: 2004-01-17 20:36:35
    Od: " kz0" <k...@W...gazeta.pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał(a):

    > Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > mBank RZONDZI ??? :-D

    Witam.
    Po 17 dniach to samo. FORUM NIE DZIAŁA !!!
    A może to tylko u mnie coś walnęło?
    pzdr.kz0

  • 6. Data: 2004-01-17 20:42:15
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    buc6cj$5pp$...@i...gazeta.pl,
    kz0 <k...@W...gazeta.pl>:

    > Po 17 dniach to samo. FORUM NIE DZIAŁA !!!
    > A może to tylko u mnie coś walnęło?

    Nie dziala, potwierdzam.
    (A w "nowym" forum ciagle nienaprawione zadne elementarne bledy - nie do
    uzywania.)

    ATSD, forum mBanku powinno byc na usenecie

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-01-18 17:59:54
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    RobertS <u...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > uzywania.)
    >
    > ATSD, forum mBanku powinno byc na usenecie

    godz. 18,59. powiem krótko--PONOWNIE NIE DZIALA !!!!!! to juz kpiny

  • 8. Data: 2004-01-20 12:23:58
    Od: Rafał Ślubowski <s...@t...pl>

    W artykule <buehip$1rb$1@inews.gazeta.pl> napisal(a):

    > godz. 18,59. powiem krótko--PONOWNIE NIE DZIALA !!!!!! to juz kpiny

    Jakby serwis transakcyjny nie działał, to rzeczywiście byłyby kpiny.

    A tak?

    Dodatkowe forum nie jest główną formą działalności (prawie) żadnej
    witryny - a już na pewno nie banku internetowego - służy tylko
    _ułatwieniu_ kontaktu. Nie jest więc elementem krytycznym systemu
    i nie musi działać 24/7, tym bardziej, że podstawowymi kanałami są
    Internet i mLinia.

    Nie przesadzaj.
    --
    Rafał Ślubowski \\