  • 21. Data: 2008-07-25 15:51:22
    Temat: Re: Citi - prawda: ma klineta głęboko w ....
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Konrad N>S> napisał(a):
    > ale na żonie już robi wrażenie wielkość zniżek w sklepach, które dają
    > rabaty przy zakupach kartami citi.

    Akurat te rabaty to rzecz wzgledna. Placac inna karta mozna dostac taki
    sam rabat jak posiadajac platyne Citi. Po prostu nalezy powiedziec "ile
    mi pan daje na to rabatu, czy dostane taki sam rabat ale placac inna
    karta?". Dziala chyba we wszystkich sklepach z bizuteria i zegarkami
    (takimi drozszymi).

    Ja np. na KK Multibanku uzyskiwalem takie same rabaty jakie daja
    maksymalnie na KK Citi.

    --
    Mithos

  • 22. Data: 2008-07-25 16:10:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Konrad N>S> napisał(a):
    > - karty z _dużo_ większymi limitami uzyskałem od razu
    > - od razu takiego koloru, o jaki wnioskowałem - citi natomiast podczas
    > wnioskowania telefonicznego przyznał mi złote karty, ale kurier podając
    > wniosek do podpisania wyjaśniał, że innej niż srebrna nie mogę dostać (?)

    Dla mnie akurat kolor nie ma znaczenia. Oddałem zlotego MC Millenium i
    zlotego AmEx'a i teraz mam tylko zwykla MC Mistrzowska (a czekam na
    jakies nowe karty partnerskie Millenium, bo takie maja sie podobno
    niebawem pojawic).

    > wiele osób wypowiadało się na pbb, że limit zwiększany był niemal
    > automatycznie po roku użytkowania karty, a także spotkałem wypowiedzi,
    > że wystarczył telefon z prośbą, i limit też był bez problemu zwiększany.

    Mi Citi zwiększyło limit o połowę ale nadal jest on marny.

    --
    Mithos

  • 23. Data: 2008-07-25 16:48:23
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

> [...]
    > zlotego AmEx'a i teraz mam tylko zwykla MC Mistrzowska (a czekam na jakies
    > nowe karty partnerskie Millenium, bo takie maja sie podobno niebawem

    Ile już przenosiłeś limitów na kartach do Mille?

    Bo wiesz o ścianie na 25k?

    marekz

  • 24. Data: 2008-07-25 16:52:45
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Ile już przenosiłeś limitów na kartach do Mille?

    Mam tam jedna karte na 16k.

    > Bo wiesz o ścianie na 25k?

    To dotyczy jednej karty czy wszystkich ?

    Zreszta to ma byc moja zapasowa karta, na ktorej w sierpniu mam nadzieje
    wykrecic juz limit zwalniajacy z oplaty rocznej (mam ja od kwietnia). W
    kazdym razie nie wiem po co wykrecam ten limit, bo jak wejdzie jakas
    sensowna karta partnerska to mam zamiar zmienic tego MC wlasnie na nia
    (o ile bedzie sensowana i o ile bedzie to MC - wiec jakis sens
    wykrecania limitu jest).

    --
    Mithos

  • 25. Data: 2008-07-25 17:01:53
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > To dotyczy jednej karty czy wszystkich ?

    U mnie to dotyczyło sumy wszystkich kart. Miałem karty na 21,5k.
    Zastrzegłem. Po kilku miesiącach przenosiłem kartę z limitem 25k. Otrzymałem
    w Mille limit 3,5k. I nie dało się tego poprawić. :-)

    Oczywiście to moja głupota, bo trzeba mi było skorzystać z procedury zamiany
    w ramach Mille.

    marekz

  • 26. Data: 2008-07-25 17:08:47
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > U mnie to dotyczyło sumy wszystkich kart. Miałem karty na 21,5k.
    > Zastrzegłem. Po kilku miesiącach przenosiłem kartę z limitem 25k.
    > Otrzymałem w Mille limit 3,5k. I nie dało się tego poprawić. :-)

    To ten limit jest na zawsze i nigdy sie "nie kasuje" ?

    --
    Mithos

  • 27. Data: 2008-07-25 18:06:53
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    otrov pisze:
    > Konrad N>S> pisze:
    >
    > Ja prosiłem o wymianę srebrnej na złotą (+ dodatkowa) i też mieli
    > oddzwonić w ciągu 2-3 dni, ale zamiast tego (po jakichś 2 tygodniach
    > dostałem listem dwie złote.
    Ja też dostałem srebrną zamiast zamówionej złotej, ale limit był 10kPLN
    (nie zwróciłem uwagi o jaki wnioskowałem, to było na szybko załatwiane)
    przy oświadczeniu o dochodach, bez żadnych papierów

  • 28. Data: 2008-07-25 18:35:21
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > To ten limit jest na zawsze i nigdy sie "nie kasuje" ?

    Heh, nie mam pojęcia. U mnie się od ponad roku nie może skasować. Nie wiem
    czy na zawsze, ale na długo. Być może do czasu zmiany jakichś ich
    wewnętrznych procedur, czyli pewnie do czasu kiedy znowu będą wszystkim
    rozdawać karty, co nastąpi jak stopy procentowe spadną.

    Przy czym wydaje mi się to na tyle absurdalne, że jestem w stanie uwierzyć w
    to, że jakiś pech mnie dotknął i że nie jest to zjawisko standardowe.
    Możliwe też, że jest to pretekst żeby mi nie dać karty z wysokim limitem. Bo
    nietrudno się domyśleć jak jej używałem (przelew 9,9% i zero bezgotówki).
    :-)

    marekz

  • 29. Data: 2008-07-25 19:33:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
> [...]
    > wewnętrznych procedur, czyli pewnie do czasu kiedy znowu będą wszystkim
    > rozdawać karty, co nastąpi jak stopy procentowe spadną.

    Ja mojej KK w Millenium nie mam zamiaru zamykac. Conajwyzej bede ja
    zamienial na inny typ, a tutaj ograniczenie limitow na pewno nie
    funkcjonuje, bo inaczej dawno bym je wyczerpal.

    A to ja tylko bezgotowkowo.

    --
    Mithos

  • 30. Data: 2008-07-26 18:02:06
    Od: "Stachu S." <s...@N...gazeta.pl>

    Marcin Mokrzycki:

    > Gdybyś zechciał czytać uważniej to zauważyłbyś, że legendarne i chwalone
    > było znoszenie opłat za użytkowanie kart. Natomiast podwyższanie limitu
    > karty zazwyczaj odbywało się losowo w kontekście kwoty jak i terminu, nie
    > pozostając w żadnej korelacji z wnioskami/prośbami/groźbami klienta.

    Ale wiarygodność Citi Banku Handlowego jest niska, i sami się o to starają:
    Złożyłem wniosek via www.
    Oddzwoniła infolinia, zweryfikowali, potwierdzili, że dostanę złotą kartę.
    Przeprosili nawet, że dają bardzo niski limit, moga jedynie 12.000 (a
    chciałem dużo _niższy_).
    Zgodziłem się na ten "przepraszany" limit, ucieszyłem się z tego.
    Po tygodniu znowu dzwoni pani z Citibanku i mówi, że niestety nie dostanę od
    nich złotej karty, proponują mi srebrną, i wysyłają kuriera.
    Odmówiłem, a pani nie mogłą uwierzyć, kilka razy mnie dopytwywała, czy
    jestem pewien, że nie chcę tej srebrnej karty.
    Sprawiałą wrażenie, że w ogóle nie zrozumiała że wnioskowałem o złotą.

    Stachu S.