    From: "stempelek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi lokata inwestycyjna
    Date: Wed, 6 Mar 2002 18:54:29 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@pf213.szczecin.cvx.ppp.tpnet.pl

    > Jest to lokata trzyletnia w dolarach lub euro, z której zysk wynieść może
    do
    > 40 proc. w ciągu trzech lat dla depozytu w walucie amerykańskiej i 45
    proc.,
    > jeżeli wkład jest w euro.

    MOŻE - to się naprawdę łatwo mówi i pisze ale gorzej to zrealizować. Lepiej
    się zainteresuj jakie grożą ci konsekwencje za ewentualne wycofanie się z
    takiego czegoś, a także w jakim stopniu uczestniczysz w podziale zysku, ba
    na pewno nie w 100%. W Pekao to było 70% a w WBK 60%. Dowiadywałem się o coś
    podobnego w WBK i włos mi staną na głowie - zero odsetek za zerwanie (!!!) +
    jakaś bliżej nie określona kara, pani w banku nie wiedział zresztą jaka ale
    jakieś 20% kapitału (!!!).
    A perspektywa zysku jest tak daleka ...

    > właściciel lokaty będzie potrzebował gotówki natychmiast, będzie mógł
    zaciągnąć w Citibanku kredyt pod zastaw swego depozytu.
    wow, wybaczcie mój sarkazm ale jestem pod wrażenie - kredyt pod moje własne
    pieniądze aby je odzyskać?

    >ps. Eksperci z Citibanku przewidują, że rynek amerykański będzie pierwszym,
    na którym zmieni się trend w cenach akcji.
    no jeżeli NAQ i DJ wystrzela po 40/45% to aż się boję myśleć ile wystrzelą
    akcje na rynkach wschodzących (np. my).

    Pozdrawiam
    stempelek
    http://www.obligacje.prv.pl