    From: "Witek" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi lokata inwestycyjna
    Date: Wed, 6 Mar 2002 15:19:29 +0100

    Nie wiem, jak jest teraz... Ja zalozylem sobie taka lokate w Citi w oparciu
    o NASDAQ, bo mialem akurat dulary. Byly jeszcze zlotowe w pozwiazaniu z DOW
    JONES... Ale to bylo w listopadzie. Na razie trudno ocenic bo to jest 3
    lata... Mysle ze warto zaryzykowac, bo % na dulary sa bardzo kiepskie. Choc
    w CitiGold w listopadzie byly z tego co pamietam bylo 3% stale. To i tak
    bylo duuzo wiecej niz np. Pekao.

    > wypłaci mu odsetek, a kapitał odda pomniejszony o kwotę do 10 proc. Jednak
    > jeżeli właściciel lokaty będzie potrzebował gotówki natychmiast, będzie
    mógł
    > zaciągnąć w Citibanku kredyt pod zastaw swego depozytu. Subskrypcja lokaty

    To jest tez dosc dobre, mozna tez dostac np. duuza linie kredytowa do ROR.

    > inwestycyjnej prowadzona jest w niektórych oddziałach Citibanku.

    Tylko oddzialy CitiGold.

    > Eksperci z Citibanku przewidują, że rynek amerykański będzie
    > pierwszym, na którym zmieni się trend w cenach akcji.

    Miejmy nadzieje. Na razie nie jest zle, bo indeks otwarcia mialem 1599,00 -
    NASDAQ. Teraz jest.... w oklicach 1800-1900.
    pzd