  • 1. Data: 2007-09-09 07:55:19
    Temat: Re: Citi kusi goldem...
    Od: Maciej Maciejewski <m...@g...com>

    On 8 Wrz, 12:11, w...@a...pl (Wemif) wrote:
    > No wlasnie, tez sie zastanawialem czym sie rozni gold od silvera,
    > przejrzalem TOiP i stwierdzilem, ze nie ma sensu, tym bardziej,
    > ze taka zlota bardziej sie rzuca w oczy potencjalnemu zlodziejowi
    > w sklepie.

    Jeśli chodzi o próg "darmowości" to jest to 24 k PLN rocznie,
    przynajmniej taki mi proponowali.

    Jeśli chodzi o ocenę brać czy nie, ja odmówiłem. Karta ta nic nie daje
    namacalnego, bo jakieś pakiety informacyjne na telefon, TOiP dużych
    plusów dla Golda nie daje.

    A co najwyżej masz większe ryzyko iż po wyjściu z bru dostaniesz w łeb
    jak ktoś zauważy Golda w Twoim portfelu w barze. I ich nie będzie
    obchodziło, że masz ją za darmo :)

  • 2. Data: 2007-09-09 08:07:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Wrz, 09:55, Maciej Maciejewski
> [...]
    >
    > A co najwyżej masz większe ryzyko iż po wyjściu z bru dostaniesz w łeb
    > jak ktoś zauważy Golda w Twoim portfelu w barze. I ich nie będzie

    W ostatnich latach nastepuje "dewaluacja moralna" KK.
    Srebrne robia sie standardem i pojawia sie coraz wiecej Goldow o
    zmniejszonych wymaganiach dla otrzymania, lub utrzymanych przez wiele
    lat wymogach, dzieki inflacji obejmujacych coraz wiecej osob.

    VIP-y przenosza sie na platynowe i inne prestizowe.
    Mozliwe, ze ze wzgledow bezpieczenstwa ;)

    O ile GOLD jest latwo dostrzegalny, to jak ktos kiedys narzekal,
    platyne ciezko odroznic na oko od srebrnej. ;)

  • 3. Data: 2007-09-09 08:11:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzysztofsf wrote:

    > VIP-y przenosza sie na platynowe i inne prestizowe.
    > Mozliwe, ze ze wzgledow bezpieczenstwa ;)
    >
    > O ile GOLD jest latwo dostrzegalny, to jak ktos kiedys narzekal,
    > platyne ciezko odroznic na oko od srebrnej. ;)

    Jedni zbierają znaczki inni klej od znaczków.

  • 4. Data: 2007-09-09 08:28:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Wrz, 10:11, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Jedni zbierają znaczki inni klej od znaczków.

    "Ja se ne boju, ja mam rakowinu" ;)

    Ja i tak sie nie poruszam na tych poziomach kart, zwlaszcza, ze nie
    latam samolotami, a na ubezpieczeniach zwiazanych z lotami opieraja
    sie glowne zalety goldow.

    Podtrzymuje twierdzenie, ze "ponadgoldowe" karty prestizowe sa mniej
    wyzywajace, przez co mniej rzucaja sie do oczy osobom przypadkowym
    przy korzystaniu z nich w zwyklych sytuacjach bytowych, natomiast jako
    marka i gwarancja zasobu "kasiory" posiadacza sa rozpoznawalne przy
    korzystaniu z nich tam, gdzie daja dodatkowe korzysci.

  • 5. Data: 2007-09-09 15:06:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzysztofsf wrote:

> [...]
    > marka i gwarancja zasobu "kasiory" posiadacza sa rozpoznawalne przy
    > korzystaniu z nich tam, gdzie daja dodatkowe korzysci.

    jak ktos umie myslec to nie uzywa karty platinum do zakupow kielbasy w
    sklepie.
    posluguje sie normalna zwykla karta, a karte platinum uzywa tam gdzie
    mozna wykorzystac jej walory.

  • 6. Data: 2007-09-09 16:26:39
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    witek napisał(a):
    > jak ktos umie myslec to nie uzywa karty platinum do zakupow kielbasy w
    > sklepie.

    Jedyny sens posiadania karty gold/platinum to wysoki limit, wyzszy niz
    na zwyklej karcie (aczkolwiek zwykle karty maja limity np. 25k, wiec w
    95% wszystkich zakupow przecietnego czlowieka wystarcza).

    A Golda to mozna uzyc zeby zrozbic wrazenie na ladnej pani w kasie
    marketu/kolezance, ktora sie na kartach nie zna (i gold zrobi na niej
    wrazenie).

    > posluguje sie normalna zwykla karta, a karte platinum uzywa tam gdzie
    > mozna wykorzystac jej walory.

    A gdzie mozna wykorzystac walory karty Platinum ?

    Samo posiadanie Golda jako Golda nic daje. Poza tym ze faktycznie mozna
    dostac dodatkowo w leb.

    Jak ktos jest taki strasznie prestizowy to niech sobie wyrobi Czarnego
    Centuriona :) Wtedy faktycznie bedzie mial najbardziej prestizowa karta
    na swiecie. Goldy Citi czy innych bankow sa conajwyzej "prestizowe".

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2007-09-09 16:39:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mithos wrote:

    > A gdzie mozna wykorzystac walory karty Platinum ?

    W klubach członkowskich niedostępnych dla nie członków,
    w hotelach, kasynach, rezerwacji biletów lotniczych, ekskluzywnych
    sklepach, wypozyczalniach samochodow, samolotów.

  • 8. Data: 2007-09-09 16:41:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:fc16tp$tc1$1@news.onet.pl...

    > Jak ktos jest taki strasznie prestizowy to niech sobie wyrobi Czarnego
    > Centuriona :) Wtedy faktycznie bedzie mial najbardziej prestizowa karta na
    > swiecie. Goldy Citi czy innych bankow sa conajwyzej "prestizowe".

    A wiesz ile on kosztuje? I jakie trzeba miec obroty na innej karcie Amexa
    zeby moc ja dostac?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/American_Express_Centur
    ion

    MK

  • 9. Data: 2007-09-09 16:46:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MK wrote:

    > A wiesz ile on kosztuje? I jakie trzeba miec obroty na innej karcie
    > Amexa zeby moc ja dostac?
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/American_Express_Centur
    ion

    Uważasz, że 250 tyś rocznie to jest dużo?
    Dla co niektórych to nie są nawet miesięczne zarobki.

    I szlag człowieka czasami może trafić :)

  • 10. Data: 2007-09-09 16:56:01
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > Uważasz, że 250 tyś rocznie to jest dużo?
    > Dla co niektórych to nie są nawet miesięczne zarobki.

    Mowimy o Polsce. I to ma byc 250 tys USD obrotu na karcie. Zrobic taki obrot
    na prywatnej karcie to jednak wymaga troche wysilku. Paris Hilton na pewno
    temu podola, ale takiemu zwyklemu kowalskiemu, ktory dopadl zlota kaczke
    moze byc dosc trudno :).

    MK