  • Data: 2021-03-17 09:41:50
    Temat: Re: Citi infolinia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    J.F. w <news:6050ae18$0$549$65785112@news.neostrada.pl>:

    >Po pierwsze pytałem się dlaczego nie googiel, ale widać masz problemy
    >z językiem polskim, za to nie wiadomo dlaczego masz pretensje, że
    >ktoś nie potrafi po francusku...

    Dowiesz, sie, zrozumiesz dlaczego :-)

    >Po drugie:
    >Ty jesteś zdrowy na umyśle?
    >To nie jest bank telefoniczny, tylko internetowy ! (Specjalnie dla
    >ciebie spacja przed wykrzyknikiem) Sam to napisałeś.

    No i co z tego? Jakby nie wiedzieli, ze czasem jest nietypowy problem
    i trzeba jednak pogadac.

    Swoja droga ciekaw jestem - pracownik przez "komunikator" jest
    bardziej wydajny ?

    >Tak samo jak na stronie może być, więc argument wyjąłeś z dupy.

    Na stronie bank odpowiada. Jak podaje stare ... znow pokazuje, ze nie
    dba o klienta.

    >LOL, więc wpisałem "citibank infolinia" i proszę pierwszy link minie
    >pokierował, nie jakaś strona...

    >Jasno napiszę: przypierdoliłeś się bo ci się nudzi...

    Nie, musialem skorzystac. Widac internet to nie wszystko.
    I nagle sie okazalo, ze nie moge znalezc numeru.

    Co ciekawe, z miesiac wczesniej znalazlem bez problemu ... załatali
    "luke w systemie" czy nowosc wprowadzili ?

    J.