  • Data: 2021-03-16 15:16:33
    Temat: Re: Citi infolinia
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 16 marca 2021 o 15:05:20 UTC+1 Liwiusz napisał(a):

    > Podstawową funkcją banku internetowego jest system internetowy. A w Citi
    > infolinia jest akurat płatna (tj. comiesięczna opłata za możliwość
    > korzystania z niej). Myślę, że kto ma ją wykupioną, ten numer zna.

    Ja wykupionej nie mam, ale mam zapisany numer w telefonie - bo infolinia jest płatna
    tylko dla czynności, które można zrobić "przez internet" - a nie wszystkie można.
    No i pomyśl sobie o jeszcze jednej ważnej funkcji infolinii - zastrzeżeniu karty.
    Na ich stronie "kontakt" numer do zastrzegania kart jest tylko dla "przedsiębiorstwa
    i korporacje".
    Choć z drugiej strony jak ktoś będzie chciał zastrzec kartę, to zamiast szukać w
    _internecie_ numeru infolinii, może po prostu się zalogować do ST i kartę zastrzec ;>
    Co oczywiście nie zmienia faktu, że numer powinien być podany, żeby można go było
    sobie w telefonie zapisać na wszelki wypadek (a nie szukać go wtedy, gdy coś się z
    kartą stanie).

    A jeszcze inna sprawa to to, że strona citka jest wybitnie skomplikowana i ma wiele
    wcieleń...