  • 21. Data: 2002-04-24 09:02:20
    Temat: Re: Citi i wino :-)
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <o...@m...oldfield.org.pl> napisał w
    wiadomości news:aa5s43$rdt$1@news.onet.pl...
    > AMRA <a...@a...com> wrote:

    > Wybacz, ale jak dla mnie to, co w 'promocji' dawali swoim klientom
    > dotychczas to była żenada.

    hmmm o ile dobrze pamietam prezenty byly zawsze warte ok 200 PLN (aparat,
    walkman)

    --
    JaKi

  • 22. Data: 2002-04-24 09:23:51
    Temat: Re: Citi i wino - wole wino
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA" <
    > No ale nawet najgorszy francuski sikacz... :) Nie wiem jak klienci Gold, ale
    > ja takie bym chetnie spozyl :) mniam mniam - hik.

    przy okazji tego wątku - właśnie wyczytałem w stołecznej na str 8
    że w W-wie na ul. Prądzyńskiego 12/14 odbywają się targi win i alkoholi
    Mozna sie np zapisac do szkoly degustacji - targi są do 25 kwietnia
    a bilet kosztuje 80 zl.
    *** blad ***

  • 23. Data: 2002-04-24 15:47:58
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > że w W-wie na ul. Prądzyńskiego 12/14 odbywają się targi win i alkoholi
    > Mozna sie np zapisac do szkoly degustacji - targi są do 25 kwietnia

    Przypomina mi sie slowacki Tokaj.
    Poszedlem z kumplem jako jedyni ktorzy z grupy dzieciakow skonczyli 18 lat.
    Degustacja byla super - 13 rodzajow win. Oczywiscie zapamietalem tylko
    pierwsze dwa (smak _+ nazwe), no i tak po 13 '100ce' wina trzebabylo sie
    ruszyc.
    W piwnicach chlodno zimno.
    A na dwozu jakies upaly :)

    do autobusu juz wezykiem doszedlem :)))

  • 24. Data: 2002-04-25 08:33:42
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > hmmm o ile dobrze pamietam prezenty byly zawsze warte ok 200 PLN (aparat,
    > walkman)

    Tyle, to oni pisali, że są warte. Ja dostałem raz jedyny 'bizuterię' -
    perły ze skazami, a tyle ich co kot napłakał. Jubiler który je oglądał
    stwierdził, że on by się wstydził takie coś komukolwiek jako jego wyrób
    pokazać.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 25. Data: 2002-04-25 09:58:46
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <o...@m...oldfield.org.pl> napisał w
    wiadomości news:aa8f16$4s1$5@news.onet.pl...

    > Tyle, to oni pisali, że są warte.

    wlasnie oni nie pisali ile sa warte, tylko ja z ciekawosci pozniej
    sprawdzilem w sklepie

    --
    JaKi