  • 11. Data: 2002-04-22 07:54:55
    Temat: Re: Citi dla kibicow
    Od: "rafał" <r...@w...pl>

    Użytkownik <p...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...

    > A po co Ci MC? Ludzie pisali, że za granicą jest rozliczna przez USD?
    Prawda to?

    > Przemek

    VC jak i MC Citi sa rozliczane za granica przez USD, wyglada to w ten sposob
    ze placisz np. euro, to jest przewalutowane na usd, a to wszystko potem
    przechodzi na pln.
    ale jak bylem w ub. roku w Niemczech to nie chcieli przyjac VC a zwykle
    Maestro akceptowali :-)
    RF

  • 12. Data: 2002-04-22 08:21:20
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > ale jak bylem w ub. roku w Niemczech to nie chcieli przyjac VC a zwykle
    > Maestro akceptowali :-)

    Potwierdzam. Podobno sa nizsze prowizje na Maestro, dlatego sprzedawcy wola
    Europay.
    pzd

  • 13. Data: 2002-04-22 09:17:02
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Witek"
    przyjac VC a zwykle

    > Potwierdzam. Podobno sa nizsze prowizje na Maestro,
    dlatego sprzedawcy wola
    > Europay.

    w Promenadzie w W-wie tez w paru sklepikach mi to
    powiedzieli - za bardzo boją się kart kradzionych a elektron
    zapewnia rowniez sprzedawcy spokojniejszy sen ;-))
    *** blad ***

  • 14. Data: 2002-04-22 09:32:21
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Pierwsza karta kredytowa w Polsce była Express M
    > [ http://www.karty.3a.pl/inne2/glob-expressm.jpg ] - karta o zasięgu
    > krajowym.
    > Pierwsza karta o zasięgu międzynarodowym była VISA Classic Kredyt Banku
    > [wydawana do 1997 roku]. Na rewersie tej karty znajdowało się zdjęcie
    > posiadacza.
    > Przed karta City były wydawane jeszcze 2 karty kredytowe domestic [o zasięgu
    > krajowym] VISA Classic Kredyt Banku i MC Pekao.

    Człowiek zawsze czegoś ciekawego sie tutaj dowie.
    Dzięki.
    Grzegorz

  • 15. Data: 2002-04-22 16:56:00
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > A po co Ci MC? Ludzie pisali, że za granicą jest rozliczna przez USD? Prawda
    to?

    > Przemek

    W piątek doradca CitiGold zapewniał mnie, że karta MC za granicą jest
    rozliczana przez EURO. Pozdrawiam. Paweł

  • 16. Data: 2002-04-22 17:58:16
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Prawda

    > W piątek doradca CitiGold zapewniał mnie, że karta MC za granicą jest
    > rozliczana przez EURO.

    A mnie doradca CitiGold (Poznan) mowil cos przeciwnego :-(( Dzwonilem tez na
    infolinie... Moze w Poznaniu Citi przelicza przez dolary ? a ... u Ciebie
    przez Euro ?
    A na serio to napisalem do nich mail i ... zobaczymy co napisza ? Sam jestem
    ciekaw !?!
    pzd

  • 17. Data: 2002-04-23 10:25:51
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Thu, 18 Apr 2002 20:35:12 +0200 "minik" <m...@m...net> wrote:

    > Karta Classic kosztuje 45 zl za
    > pierwszy rok uzytkowania. Za kazda dodatkowa karte trzeba zaplacic 25 zl

    Mam przed soba formularz dla tych MC. Z tylu jest regulamin i cennik.
    Karta Silver: 85zl. Karta Silver dodatkowa: 45zl.
    Ciekawie gdzie jest ShitiPrawda?

    Szymon

  • 18. Data: 2002-04-23 11:19:03
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon Marjanski" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Thu, 18 Apr 2002 20:35:12 +0200 "minik" <m...@m...net> wrote:

    > Mam przed soba formularz dla tych MC. Z tylu jest regulamin i cennik.
    > Karta Silver: 85zl. Karta Silver dodatkowa: 45zl.
    > Ciekawie gdzie jest ShitiPrawda?

    Skąd masz ten formularz, bo ze stron internetowych Citibanku dowiedziałem
    się tylko, że planują wprowadzenie karty MC. Nic innego na temat tej karty
    nie ma, a tym bardziej formularza zgłoszeniowego!

    --
    Andrzej Łubniewski
    f...@p...onet.pl

  • 19. Data: 2002-04-23 17:25:54
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Mam przed soba formularz dla tych MC. Z tylu jest regulamin i cennik.
    > Karta Silver: 85zl. Karta Silver dodatkowa: 45zl.

    Jest promocja - karta Silver MC za 45zl, dod. za 25zl
    pzd

  • 20. Data: 2002-04-23 17:28:27
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > A mnie doradca CitiGold (Poznan) mowil cos przeciwnego :-((

    Wlasnie otrzymalem infomacje z citi. Prawda lezy po srodku, mianowicie do
    czasu wprowadzenia zmian w systemie (ok. 2-3 tyg.) idzie przez dolary, a
    pozniej normalnie przez euro.
    Moze ktos potwierdzic ?
    pzd