  • 1. Data: 2002-05-09 13:49:00
    Temat: Re: Citi - OSTRZEZENIE
    Od: "michalsz" <m...@l...com.pl>

    Zarowno ja jak i moj kolega dostalismy kerty Visa Gold za darmo. Dostala
    rowniez moja zona. Wszystkie karty dzialaja.
    Byla wiec taka promocja.

    Pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2002-05-09 14:56:06
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "michalsz" <m...@l...com.pl> wrote in message
    > Zarowno ja jak i moj kolega dostalismy kerty Visa Gold za darmo. Dostala
    > rowniez moja zona. Wszystkie karty dzialaja.
    > Byla wiec taka promocja.

    To po dwie za darmo dostaliście? ;-)))

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-05-09 14:57:45
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > To po dwie za darmo dostaliście? ;-)))

    Jak bedzie w 3 osobach to bedzie ich lacznie 6 =)

  • 4. Data: 2002-05-09 15:01:13
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:abe2sl$nt7$1@news.onet.pl...

    > Jak bedzie w 3 osobach to bedzie ich lacznie 6 =)

    Atak klonów? ;-)))

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-05-09 15:08:30
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Atak klonów? ;-)))

    Kto wie, kto wie =)

  • 6. Data: 2002-05-13 06:13:10
    Od: "michalsz" <m...@l...com.pl>

    > To po dwie za darmo dostaliście? ;-)))

    Tak.
    żona dostala karte "dodatkowa" do mojej. Przychodzi jeden wyciag wspolny i
    na jedno konto reguluje co miesiac platnosc za zakupy karta.
    Michal