  • 1. Data: 2002-05-09 14:01:55
    Temat: gdzie najtansza maestro ?
    Od: "boa" <a...@N...poczta.fm>

    jade na wakacje w europe i jak rozumiem najtaniej jest placic karta maestro
    posiadam same visy
    wiec gdzie moge dostac najtansza maestro w (hehe najlepiej bezplatnie) i
    ktorej koszt uzytkowania i prowizje bedzie najnizszy.
    Na razie znalazlem LG bank ale nie wiem czy nie znajde czegos lepszego ?

    Łukasz Lizak

  • 2. Data: 2002-05-09 14:19:16
    Temat: Re: gdzie najtansza maestro ?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "boa"
    > wiec gdzie moge dostac najtansza maestro w (hehe najlepiej bezplatnie) i

    zobacz na http://www.karty.pl/oferta/select2.htm
    i porownaj ceny - najwazniejsza jest nie oplata a % potracan przy operacji
    gotokowej
    ja zawsze wole taka ktora ma stala oplate niezaleznie od wyplacanej kwoty
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-05-09 15:10:58
    Od: "boa" <a...@N...poczta.fm>

> [...]
    > gotokowej
    > ja zawsze wole taka ktora ma stala oplate niezaleznie od wyplacanej kwoty

    wyglada na to ze najlepiej bedzie otworzyc konto przed urlopem w city banku
    wpakowac 2500tys a po prowrocie z urlopu zlikwidowac rachunek ... hmm ? ;)

    Łukasz Lizak

  • 4. Data: 2002-05-09 15:16:35
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    boa wrote:

    > wpakowac 2500tys

    Z taką kasą to ja bym startował po World Signię z Pekao co najmniej:-))

  • 5. Data: 2002-05-09 15:27:59
    Od: "boa" <a...@N...poczta.fm>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]

    jak latwo sie domyslic pomylilo mi sie :) 2,5 tys. :)

  • 6. Data: 2002-05-09 15:39:20
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    boa wrote:

    > jak latwo sie domyslic pomylilo mi sie :) 2,5 tys. :)

    2,5 tys. leżące w mBanku da Ci miesięcznie 13 złotych netto odsetek.
    Chyba, że jedziesz na miesiąc, na początku wpłacisz 5 tys. które
    systematycznie w tym czasie wydasz i nie będziesz miał możliwości
    uzupełniania salda.

    pzdr

    Tomek