  • 1. Data: 2002-05-09 12:01:59
    Temat: "Euro-finanz" - miał ktoś do czynienia?
    Od: "PmD" <d...@t...pl>

    Jak w temacie.
    Zastanawiam się nad podjęciem u nich pracy i chciał bym wiedzieć o nich
    więcej, zwłaszcza że na dzień dobry trzeba zapłacić za szkolenie.

    P.S.
    Wiem czym się zajmują itd. ;) Interesuje mnie czy to poważna firma i jak
    działa w Polsce.

  • 2. Data: 2002-05-09 12:59:36
    Temat: Re: "Euro-finanz" - miał ktoś do czynienia?
    Od: "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik <d...@t...pl> napisał(a):

    > Jak w temacie.
    > Zastanawiam się nad podjęciem u nich pracy i chciał bym wiedzieć o
    > nich więcej, zwłaszcza że na dzień dobry trzeba zapłacić za
    > szkolenie.

    Działają od wielu lat, swego czasu u nich pracowałem. Wszystko było
    w porządku.

    --
    Konrad Brywczyński
    http://www.brywczynski.tk/