  • 21. Data: 2007-04-11 15:30:41
    Temat: Re: Citi KK
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Ten bank zdaje się nie współpracuje z BIK-iem, więc jezeli ktoś chce wziąć kredyt w
    innym banku, to prawdopodobnie
    posiadając w citku rachunek lub KK wydłuzy sobie procedurę...
    JaC

  • 22. Data: 2007-04-11 17:31:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> wrote in message

    > Przelewy bezgotowkowe sa mozliwe tylko na cele 'mieszkaniowe' (czynsz,
    > oplata za prad, gaz, woda, kablowka itp). Pytanie czy Citi sprawdza czy
    > numer konta faktycznie nalezy do spoldzielni/elektrowni etc

    A czesne to tez wydatek mieszkaniowy? ;)

    MK

  • 23. Data: 2007-04-11 18:11:21
    Od: "Marcin " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    666 <j...@w...eu> napisał(a):

> [...]
    kred
    > yt w innym banku, to prawdopodobnie
    > posiadając w citku rachunek lub KK wydłuzy sobie procedurę...

    ????

    Citibank jest jednym z akcjonariuszy BIKu więc czemu miałby nie
    współpracowac?

    Sprawdza w BIKu i przekazuje co miesiąc dane z rachyunków kredytowych
    zarówno KK jak i kredytów :)

  • 24. Data: 2007-04-11 18:18:53
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Taka informację usłyszałem wczoraj od doradcy kredytowego Money Expert, byc może nie
    wiedział, co mówi.
    JaC

  • 25. Data: 2007-04-11 18:23:32
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    RobertS napisał(a):

    > sprawdza, podalem do przelewu z kk konto operatora internetu na osiedlu,
    > ktory ma DG i konto w mBanku, od razu w Citi sie wyswietlilo, ze cos nie
    > gra, ale w koncu udostepnili mi mozliwosc wykonywania przelewow na to konto
    > ;-)

    i tam. ja tez place za internet do mbanku i nie mialem zadnych problemow.

    PG

  • 26. Data: 2007-04-11 18:24:42
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    666 napisał(a):
    > Taka informację usłyszałem wczoraj od doradcy kredytowego Money Expert, byc może
    nie wiedział, co mówi.
    > JaC

    jak to doradca :)

  • 27. Data: 2007-04-11 18:57:20
    Od: Ra <...@s...pl>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > Oczywiscie nigdy nic nie wiadomo, ale nazwa Citibanku jeszcze ani razu
    > nie pojawila sie w rozpaczliwych listach "bank XYZ obciazyl mnie za
    > transakcje internetowa, ktorej nie zrobilem".
    no ja pamiętam kilka lat temu ktoś z domeny aster.pl w imieniu ojca
    pisał że musiał zapłacic za lewą transakcję

  • 28. Data: 2007-04-11 19:00:35
    Od: "Marcin " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    666 <j...@w...eu> napisał(a):

    > Taka informację usłyszałem wczoraj od doradcy kredytowego Money Expert,
    byc moż
    > e nie wiedział, co mówi.
    > JaC

    To woła o pomste do nieba :)

  • 29. Data: 2007-04-11 19:06:25
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    MK napisał(a):
    > A czesne to tez wydatek mieszkaniowy? ;)
    Nie wiem - zastanawiam sie czy rata kredytu to wydatek mieszkaniowy ;)
    --
    badzio

  • 30. Data: 2007-04-11 19:14:24
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Marcin napisał(a):

    > Citibank jest jednym z akcjonariuszy BIKu więc czemu miałby nie
    > współpracowac?
    >

    > Sprawdza w BIKu i przekazuje co miesiąc dane z rachyunków kredytowych
    > zarówno KK jak i kredytów :)

    Watpie mam czyste konto w BIk a KK posiadam od 5 lat.