  • 1. Data: 2002-03-11 15:09:28
    Temat: Citi...
    Od: "Sebel" <s...@R...szas.pl>

    Witam

    Opowiem Wam (w miare mozliwosci) krotka i nie moja historie, ale chcialbym
    pomoc osobie, ktorej sie przytrafila dlatego tez bardzom ciekaw Waszych
    opinii.
    Otoz było tak, iz zblizal sie jakis termin na cos tam (cos z karta
    kredytowa), mniejsza o to na co, i trzeba bylo zaplacic w tym terminie aby
    nie zaplacic kary. Nie mozna bylo zaplacic przelewem bo zostalby
    zaksiegowany po terminie wiec bylaby kara. Zatem jedyna droga to zaplacic w
    bankomacie.
    Tak tez zostalo zrobione.
    Przyszedl wyciag i na nim jest ta wplata w bankomacie (450,00) a zaraz potem
    korekta (-450,00).
    I tu w zasadzie koniec historii, pani z banku mowi ze jest jak jest wiec
    wplaty nie bylo (chociaz co znamienne po sprawdzeniu rzekla ze ten bankomat
    mial akurat awarie w tym dniu) i mozna pisac sobie jakies zale do biura
    obslugi klienta itp.

    Jak myslicie co zrobic, bo troche sie czuje bezsilny, w koncu zadnego dowodu
    tej wplaty nie ma. Wszakze sa kamery w tych citipunktach, ale oni kaza
    podania pisac o odczyt z kamer (co nie jest trudne ale nie wiem czy
    celowe).Wydaje mi sie, choc moze nie mam racji, ze skoro tak ustalona jest
    procedura wplat w bankomatach (tj. bez zadnego potwierdzenie dla klienta),
    to cos tu nie tak jest z ta odpowiedzialnoscia za wplate (bo cala wciaz wisi
    na kliencie). Skoro bank nie potwierdza przyjecia wplaty to chyba w jakims
    chociaz malym stopniu winien umiec udowodnic, albo uwiarygodnic fakt iz
    wplaty faktycznie nie bylo.

    Kwota niby nie duza, chociaz..., najgorsze ze oni chca by wplacic ja drugi
    raz a to juz jest wkurzajace, a teraz to ani konta zamknac ani nic i czlek
    sie czuje dosc mocno pomiatany i bezrdadny...

    ech ... to tyle...

    Pozdrawiam

    Sebel

  • 2. Data: 2002-03-11 17:07:22
    Temat: Re: Citi...
    Od: "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl>

    Użytkownik "Sebel" <s...@R...szas.pl> napisał w wiadomości
    (...)
    > Jak myslicie co zrobic, bo troche sie czuje bezsilny, w koncu zadnego
    dowodu
    > tej wplaty nie ma.

    A kwitka z bankomatu tez nie masz? Choc co prawda to marny dowod.

    Daniel

  • 3. Data: 2002-03-11 17:54:46
    Od: "Sebel" <s...@R...szas.pl>

    Użytkownik "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl> napisał w
    wiadomości news:a6io8k$4sk$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Sebel" <s...@R...szas.pl> napisał w wiadomości
    > (...)
    > dowodu
    >
    > A kwitka z bankomatu tez nie masz? Choc co prawda to marny dowod.

    Nie dostaje sie kwitka, zreszta jesli nawet bylby to nie jest dowodem, bo
    nikt pieniedzy nie liczy. To klient wklada pieniedze do koperty a potem
    wpisuje ile wlozyl i wrzuca koperte do dziury.

    Sebel

  • 4. Data: 2002-03-11 18:10:42
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Nie dostaje sie kwitka, zreszta jesli nawet bylby to nie jest dowodem, bo
    > nikt pieniedzy nie liczy.
    W tym citi to juz chyba poglupieli... Jak nie licza tych zlozonych depozytow
    ? Ktos ci zle powiedzial...
    A ktos kiedys mowil ze te depozyty w bankomatach citi to taka dobra rzecz...

    > To klient wklada pieniedze do koperty a potem
    > wpisuje ile wlozyl i wrzuca koperte do dziury.
    Zloz reklamacje, wtedy musza sprawdzic ile bylo pieniedzy w tym bankomacie.
    Bez kwitka moze sie obejdzie skoro masz na wyciagu wplate...
    Mialem podobny przypadek w pekao przy wyplacie kasy - bankomat wydrukowal
    kwitek, zdjal pieniadze z konta, ale kasy nie wydal :(( trwalo to chyba z
    miesiac, przeliczyli pieniadze w bankomacie i srodki wrocily na konto :))
    pzd

  • 5. Data: 2002-03-11 18:13:48
    Od: "Sebel" <s...@R...szas.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > miesiac, przeliczyli pieniadze w bankomacie i srodki wrocily na konto :))

    W tym sek, reklamacja zlozona i rozpatrzona odmownie, czyli generalnie
    sugeruja ze klient przyszedl, wpisal ze wplaca 450zl i wrzucil pusta
    koperte, czyli chcial oszukac, co jest przestepstwem. Tylko czemu u licha
    nie zawiadomili prokuratury.
    Ech, chyba to juz takbyc musi, ze co jakis czas kogos w trabe
    zaladuja..bezkarnie.

    Sebel

  • 6. Data: 2002-03-11 18:22:09
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    I to jest właśnie powód dla którego zrezygnowałem z występowania o tą kartę-
    kłopoty zaczynają się gdy tylko coś zawiedzie (czy to sprzęt, czy człowiek).
    To jest citi i tyle.
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-03-11 18:24:20
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > W tym sek, reklamacja zlozona i rozpatrzona odmownie, czyli generalnie
    > sugeruja ze klient przyszedl, wpisal ze wplaca 450zl i wrzucil pusta

    Skoro tak to juz gorzej. A co ci odpowiedzieli ? A moze arbiter bankowy czy
    jak mu tam ? A swoja droga to lepiej chyba splacic a pozniej sie spierac, bo
    te 41.88% moze zrujnowac...

  • 8. Data: 2002-03-11 18:28:39
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > I to jest właśnie powód dla którego zrezygnowałem z występowania o tą
    kartę-
    Ja tez. Tylko ja z "czujnosci klasowej" :))

  • 9. Data: 2002-03-11 18:30:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Skoro tak to juz gorzej. A co ci odpowiedzieli ? A moze arbiter bankowy
    czy
    > jak mu tam ?

    Arbiter [IMHO] odmowi wszczecia postepowania w takiej sprawie, bo do jej
    rozstrzygniecia beda potrzebne opinie bieglych, a
    Regulamin bankowego arbitrażu konsumenckiego mowi:
    §12.
    Arbiter bankowy zwraca wniosek, gdy:
    [...]
    4.
    rozpoznanie sprawy wymagałoby przeprowadzenia postępowania dowodowego z
    udziałem świadków i biegłych, co w ocenie Arbitra bankowego jest możliwe
    tylko w postępowaniu sądowym.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 10. Data: 2002-03-11 19:27:47
    Od: "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    kartę-
    > kłopoty zaczynają się gdy tylko coś zawiedzie (czy to sprzęt, czy

    A nie prosciej placic przelewem? Niekoniecznie z Citka, mozna z kazdego
    innego banku. Bankomatu nie trzeba szukac i problemow nie ma.

    Daniel

    P.S. Te wplaty sa liczone. Dlatego m.in. saldo ksiegowe zmienia sie w
    dostepne srodki (przy wplacie na zwykle konto) dopiero po kilku dniach,
    kiedy wyjmuja depozyty.