  • 1. Data: 2002-03-11 14:31:30
    Temat: Bylo "Podatek od odsetek"
    Od: "Baffon" <b...@w...pl>

    Mam pytanko do gropowiczow jak to jest jeli konto Inteligo jest
    oprocentowane w skali np 8%.
    W jaki sposob fiskus pobieze od tego podatek???
    Czy Inteligo poprostu przeleje naleznosc wobec fiskusa czy ja mam ja
    zaplacic??? Czy musze ja wykazac w deklaracji PIT??? Czy i jak bede placil
    ten podatek jesli mam np 10 PLN i bank nalicza mi odsetki od tego np.
    codziennie to czy zobowiazanie podatkowe nastepuje kazdego dnia po ich
    naliczeniu???
    za odpowiedzi dziekuje
    Baffon

  • 2. Data: 2002-03-11 15:16:55
    Temat: Re: Bylo "Podatek od odsetek"
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Mam pytanko do gropowiczow jak to jest jeli konto Inteligo jest
    > oprocentowane w skali np 8%.

    zrobi to za ciebie bank

  • 3. Data: 2002-03-11 15:42:31
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Baffon"
    > W jaki sposob fiskus pobieze od tego podatek???

    bank powinien mu przeslac zbiorczą kwotę

    > (...) bank nalicza mi odsetki od tego np. codziennie to
    > czy zobowiazanie podatkowe nastepuje kazdego dnia po ich
    > naliczeniu???

    jakby ci Inteligo tej komórki z rosnącymi odsetkami nie pokazało
    to jakbyś się rozliczył :-)))
    Nałożył ktoś na ciebie obowiązek codziennego zaglądania na strone www?
    Myslisz ze kazdy bank robi to inaczej - u innych przygotwywanych odsetek
    nie zobaczysz ?
    W zyciu nie spotkałem takiego nielogicznego pytania !
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-03-11 19:56:58
    Od: "Baffon" <b...@w...pl>

> [...]
    > nie zobaczysz ?
    > W zyciu nie spotkałem takiego nielogicznego pytania !

    W tym pytaniu jedno wynikalo z drugiego. Niewiem dlaczego sadzisz ze jest
    ono nielogiczne.
    Uczyles sie kiedys logiki???
    Zapytalem o cos oraz co bedzie jesli to cos zaistnieje.
    Oto dowod "Czy i jak bede placil
    ten podatek jesli mam np 10 PLN i bank nalicza mi odsetki od tego np.
    codziennie to czy zobowiazanie podatkowe nastepuje kazdego dnia po ich
    naliczeniu???"
    Jeszcze raz podkreslam cos wynika z czegos.
    Niewiem zatem co kwestionujesz kolego pocztaj sobie najpierw podreczniki o
    logice mozemy o niej podyskutowac.
    Baffon

  • 5. Data: 2002-03-12 08:54:49
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Baffon"

    > W tym pytaniu jedno wynikalo z drugiego. Niewiem dlaczego sadzisz ze jest
    > ono nielogiczne.
    > Uczyles sie kiedys logiki???

    owszem, u pani Barbary Stanosz
    a twoja nielogicznosc wynika z tego ze spodziewasz sie iz wynik czyli
    wysokosc odsetek zalezy od tek JAK bank "nalicza" odsetki. Jesli
    czestotliwosc liczenia (codziennie lub przy zmianie salda) miala by
    rzutowac na wynik to nie wystarczaloby w reklamach podawanie jedynie stopy
    %

    Pomylilo ci sie z czestotliwoscia kapitalizowania odsetek, czyli ich
    ksiegowania co nie nic wspolnego z tym jak sie liczy ;-))

    > Niewiem zatem co kwestionujesz kolego pocztaj sobie najpierw podreczniki
    > logice mozemy o niej podyskutowac.
    > Baffon

    Tobie radze nie podreczniki "o logice" tylko
    podreczniki do logiki lub podreczniki logiki ;-))
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-03-12 15:33:52
    Od: "Wiesława Zaleska" <w...@s...pl>

    Użytkownik Baffon <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a6ih89$hpu$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > W jaki sposob fiskus pobieze od tego podatek???
    > Czy Inteligo poprostu przeleje naleznosc wobec fiskusa czy ja mam ja
    bank automatycznie pobiera naleznosc i przelewa ja fiskusowi

    > Czy musze ja wykazac w deklaracji PIT???
    nie. to odrebny podatek platny na zasadzie ryczaltu, AFAIK nie wykazuje sie
    tego w zadnych pitach itp. Zobowiazanie lezy po stronie banku.

    *** w...@s...pl * www.ePolisa.republika.pl ***
    ubezpieczenia, kredyty, doradztwo- fachowo, rzetelnie, konkretnie