eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti... › Citi...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.s
    ilweb.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Sebel" <s...@R...szas.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Citi...
    Date: Mon, 11 Mar 2002 16:09:28 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <a6ihia$koi$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb12.warszawa.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1015859596 21266 213.25.210.12 (11 Mar 2002 15:13:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Mar 2002 15:13:16 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6700
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:169444
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Opowiem Wam (w miare mozliwosci) krotka i nie moja historie, ale chcialbym
    pomoc osobie, ktorej sie przytrafila dlatego tez bardzom ciekaw Waszych
    opinii.
    Otoz było tak, iz zblizal sie jakis termin na cos tam (cos z karta
    kredytowa), mniejsza o to na co, i trzeba bylo zaplacic w tym terminie aby
    nie zaplacic kary. Nie mozna bylo zaplacic przelewem bo zostalby
    zaksiegowany po terminie wiec bylaby kara. Zatem jedyna droga to zaplacic w
    bankomacie.
    Tak tez zostalo zrobione.
    Przyszedl wyciag i na nim jest ta wplata w bankomacie (450,00) a zaraz potem
    korekta (-450,00).
    I tu w zasadzie koniec historii, pani z banku mowi ze jest jak jest wiec
    wplaty nie bylo (chociaz co znamienne po sprawdzeniu rzekla ze ten bankomat
    mial akurat awarie w tym dniu) i mozna pisac sobie jakies zale do biura
    obslugi klienta itp.

    Jak myslicie co zrobic, bo troche sie czuje bezsilny, w koncu zadnego dowodu
    tej wplaty nie ma. Wszakze sa kamery w tych citipunktach, ale oni kaza
    podania pisac o odczyt z kamer (co nie jest trudne ale nie wiem czy
    celowe).Wydaje mi sie, choc moze nie mam racji, ze skoro tak ustalona jest
    procedura wplat w bankomatach (tj. bez zadnego potwierdzenie dla klienta),
    to cos tu nie tak jest z ta odpowiedzialnoscia za wplate (bo cala wciaz wisi
    na kliencie). Skoro bank nie potwierdza przyjecia wplaty to chyba w jakims
    chociaz malym stopniu winien umiec udowodnic, albo uwiarygodnic fakt iz
    wplaty faktycznie nie bylo.

    Kwota niby nie duza, chociaz..., najgorsze ze oni chca by wplacic ja drugi
    raz a to juz jest wkurzajace, a teraz to ani konta zamknac ani nic i czlek
    sie czuje dosc mocno pomiatany i bezrdadny...

    ech ... to tyle...

    Pozdrawiam

    Sebel


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1