  • 11. Data: 2002-03-11 19:58:50
    Temat: Re: Citi...
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > A nie prosciej placic przelewem? Niekoniecznie z Citka, mozna z kazdego
    > innego banku. Bankomatu nie trzeba szukac i problemow nie ma.

    Ja nie mówię, że nie- ba, nawet nie chciałbym inaczej spłacać karty, ale po
    prostu kiedy zaczynają się jakiekolwiek problemy, to robi się nieprzyjemnie
    :-((
    I nie ważne z jakiego powodu- ważne, że się zaczynają i w citi są na tyle
    poważne, na ile kosztują- ponieważ każde potknięcie jest dosyć drogie, to
    zawsze są poważne ;-))
    Grzegorz

  • 12. Data: 2002-03-12 09:04:19
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Sebel <s...@r...szas.pl> wrote:
    > kredytowa), mniejsza o to na co, i trzeba bylo zaplacic w tym terminie aby
    > nie zaplacic kary. Nie mozna bylo zaplacic przelewem bo zostalby
    > zaksiegowany po terminie wiec bylaby kara. Zatem jedyna droga to zaplacic w
    > bankomacie.

    Bzdura. Nie jest ważny moment księgowania, a moment wpływu. Data
    księgowania jest tylko informacyjna, oprócz niej jest jeszcze data
    transakcji.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 13. Data: 2002-03-12 09:33:59
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca

    > Bzdura. Nie jest ważny moment księgowania, a moment wpływu. Data
    > księgowania jest tylko informacyjna, oprócz niej jest jeszcze data
    > transakcji.

    blad.
    przy karcie kredytowej wazna jest data ksiegowania.
    zarowno w CITI jak i w BZWBK odsetki biegna ci nie od daty wykonania
    operacji kartą lecz od datty jej zaksiegowania. Mysle ze to samo moze byc
    przy splacie - lepiej nie uruchamiac mechanizmow kar za niedotryzmanie
    terminu splaty, a jak wiadomo glupi komputer nie bedzie czekal tylko je
    uruchomi.
    *** blad ***

  • 14. Data: 2002-03-12 16:34:00
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    blad <b...@w...pl> wrote:
    > zarowno w CITI jak i w BZWBK odsetki biegna ci nie od daty wykonania
    > operacji kartą lecz od datty jej zaksiegowania.

    Nieprawda. W Citi od momentu transakcji.

    > Mysle ze to samo moze byc
    > przy splacie - lepiej nie uruchamiac mechanizmow kar za niedotryzmanie
    > terminu splaty, a jak wiadomo glupi komputer nie bedzie czekal tylko je
    > uruchomi.

    Myśl dalej. Nie jest tak. Ważne jest kiedy przelew dotrze do Citi. I co
    więcej - tutaj Citi wygrywa nad Pekao S.A. które daje ciała.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 15. Data: 2002-03-12 18:12:52
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca"

    > Myśl dalej. Nie jest tak. Ważne jest kiedy przelew dotrze do Citi. I co
    > więcej - tutaj Citi wygrywa nad Pekao S.A. które daje ciała.

    ja wiem ze przy operacji wazna jest data ksiegowania,
    a przy splacie spodziewam sie ze rowniez wazna data ksiegowania.
    Ty piszesz - nieprawda "wazne kiedy dotrze do citi"

    PISZESZ TO SAMO CO JA - ale racja musi byc po twojej stronie ;-)))
    jezeli splata dotrze do citi a jej nie zaksieguja to myslisz ze nie
    uruchomia
    mechanizmow ksiegowania karnych odsetek i innych kar?
    *** blad ***

  • 16. Data: 2002-03-12 21:27:26
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    blad <b...@w...pl> wrote:
> [...]
    > uruchomia
    > mechanizmow ksiegowania karnych odsetek i innych kar?

    Nie zaksięgują wogóle, czy zaksięguja z opóźnieniem?

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 17. Data: 2002-03-12 21:37:26
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca"

    > Nie zaksięgują wogóle, czy zaksięguja z opóźnieniem?

    co bedzie jak zaksieguja z opoznieniem?
    *** blad ***

  • 18. Data: 2002-03-13 08:54:52
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    blad <b...@w...pl> wrote:

    > co bedzie jak zaksieguja z opoznieniem?

    Zależy od opóźnienia. Jeżeli mniejsze, niż 15 dni, to nic.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313