  • Data: 2019-09-12 15:01:19
    Temat: Re: Ciekawy przypadek "pikaczowy"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    -----
    > Przy czym u mnie rozliczaja z opoznieniem nawet duze markety, ktore
    > na pewno maja stale lacza.

    Ha, przypomnial mi sie jeden przypadek sprzed lat - obciazyli konto
    dwa razy, i od razu wyslali e-maila, ze to pomylka i zwrocą.
    I zwrocili.

    Tylko nie bardzo pamietam jak to wygladalo chronologicznie - mozliwe,
    ze najpierw przeczytalem e-maila, a dopiero potem zajrzalem na konto,
    a w ogole to juz na drugi dzien bylo.
    Dotyczylo to chyba jednego marketu, ewentualnie jednej sieci ... moze
    faktycznie market dwa razy nocne rozliczenie puscil.

    J.