  • Data: 2016-03-23 18:18:01
    Temat: Re: Ciekawe orzeczenie - bank ma oddać kasę
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-03-22 08:46, Rafal Jankowski wrote:
    > Owszem, ale ja nie podważałem przydatności TPMa tylko "absolutnej
    > pewności" jaką on daje.

    Zauważyłeś że TMP sa słabo zabezpieczne przed pierdolnięciem meteorytu?
    Skandal. Panienka pytająca o nazwiska w rodzinie po założeniu garnka na
    glowę mogła by więcej wytrzymać.

    > A fizycznego dostępu nie można wykluczyć.

    Ba, a jesli ten meteoryt to statek marsjan ablo mesjasz albo kupa
    zamarzniętego moczu z samolotu? Niczego nie można wykluczyć.

    Innymi slowy wracamy do czeków podpisanych kulfonem i wydawanych na
    gębę. Albo nie, czekaj, przelewy faksem. To jest dopiero pewność i
    bezpieczeństwo w jednym.

    > A więc
    > jest możliwy (bardzo trudny do zrealizowania, ale mówimy o "absolutnej
    > pewności") scenariusz, że ten klucz zostanie wyskrobany a transakcja
    > przeprowadzona w momencie gdy użytkownik jest w posiadaniu tokena.

    Tak, podobnie jak pierdolnięcie meteorytu. Musimy to brać pod uwage,
    prawda? To kluczowe że z TPMa mozna wyskrobać hasło do konta kowalskiego
    już za tylko 1mln dolarów. To calkowicie dyskwalifikuje tą technologię.
    No i jak zwykle zostają podpisy i panienki od interesujących pytań.

    PS. Tak wiem, zaraz napiszeszm maila o tym jakim chamem jestem że takie
    chamskie mam odzywki. Ale przepraszam, na Twoj poziom absurdu traktowany
    poważnie jedyną odtrutką jest poziom absurdu do kwadratu.