  • Data: 2016-03-23 13:13:50
    Temat: Re: Ciekawe orzeczenie - bank ma oddać kasę
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 23 marca 2016 13:08:03 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > Ale tego nikt nie twierdził.
    Ano wlasnie
    Ja odnosiłem się do tego co ktoś wyżej napisał ze po zalogowaniu się miał propozycje
    zwiększenia limitu czy innego kredytu.
    Tak często jest
    Najczęściej jednak jest tak ze jak klikniesz w taka propozycje to zaraz proszę ciebie
    o zaświadczenie o zarobkach czy tam pit roczny itp. i nagle się okazuje ze propozycja
    propozycja a wniosek rozpatrzony negatywnie. wielokrotnie i na tej grupie takie opisy
    były
    Wiec raczej znikome jest prawdopodobieństwo ze np. mi mbank udzieli kredytu w 5 minut
    skoro ja na ich konto przelewam tylko raz w miesiącu ok 3tys złotych, nie sa to
    przelewy z zakładu pracy, nie mam z nimi podpisanej umowy ramowej.
    Propozycje od nich dostaje często ale w praktyce nie sprawdzałem to fakt bo nie było
    potrzeby.