  • Data: 2016-03-23 13:43:12
    Temat: Re: Ciekawe orzeczenie - bank ma oddać kasę
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Kris <k...@g...com> writes:

    > Oddzwonią się dopytać z jakiego tytułu masz dochody.
    Bzdura. Czy raczej daleko nie zawsze dzwonią.
    > I albo im oświadczenie wystarczy(które telefonicznie np. będą
    > próbowali weryfikować u pracodawcy) albo poproszę o
    > pit\zaświadczenie\decyzje zus\ czy tam co innego
    Bzdura #2. Do mbanku nie musiałem nic dostarczać, jak również nikt do
    mojego szefa nie dzwonił. (Musiałem dostarczać przy hipotecznym, ale to
    jakby inna bajka i dawno temu)

    > W międzyczasie sprawdza Twój BIk- no chyba ze wcześniej brałeś kredyt to mogą sobie
    zamówić z BIK raport "sprawdzający" czy jakoś tak to się nazywa.
    Pół-bzdura. BIK sprawdzą. Tyle że użycie raportu kredytowego ws
    "monitorującego" ma sie prawie nijak do wczesniejszego posiadania
    kredytu.

    > Jeśli nigdy nie brałeś u nich pożyczki to musza uzyskać Twoja zgodę na wysłanie
    zapytania do BIK.
    To chyba jest jedyne prawdziwe zdanie całego Twojego postu.
    KJ

    KJ

    "Now this is a totally brain damaged algorithm. Gag me with a smurfette."
    -- P. Buhr, Computer Science 354