  • Data: 2016-03-23 12:02:15
    Temat: Re: Ciekawe orzeczenie - bank ma oddać kasę
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 23 marca 2016 09:46:37 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:
    > W nowym mBanku to jakoś nie rzuca mi się w oczy, ale w starym to za każdym
    > logowaniem widziałem, że proponują mi zwiększenie limitu w rachunku do 30k
    > czy 40k. I to chyba działało na zasadzie potwierdzenia kodem wysłanym
    > SMS-em. Wydaje mi się nawet, że kiedyś była taka reklama, że już przy kasie
    > sklepowej brakuje ci kasy to w parę sekund ją masz.

    Reklama reklamą ale raczej najpierw zweryfikują w BIKu i postarają się
    określić/zweryfikować źródło dochodu.
    Tak pięknie jak w reklamie chyba się nie da- ale nie próbowałem konkretnie w mbanku-
    wiem za to jak to jest w innych instytucjach finasowych.

    > Pisząc o tych sekundach na kredyt opierałem się na linku, który ktoś w tym
    > wątku wrzucił wcześniej:
    > https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/jak-zlodzieje-o
    kradali-konta-bankowe-klientow-sieci-play/
    Fantazja redaktorów bywa ogromna czasami
    > Nie wygląda mi na całkiem prasową bzdurę. Dodatkowo wygląda, że złodzieje
    > robili atak ręcznie - jakieś próby po 1zł. Jakby mieli program realizujący
    > całość to byłoby jeszcze szybciej.
    Różnie to może być ale banki też tak na lewo i prawo bez weryfikacji np. zródła
    dochodu pożyczek rozdawac nie mogą. Kłopoty z KNfem murowane wtedy.