  • 1. Data: 2002-03-21 09:29:13
    Temat: Ciekawe jak oni chca to zrobic?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    BIG Bank Gdański zamierza zwiększyć udział w rynku z obecnych 4 proc. do 6,5
    proc. w ciągu najbliższych trzech do czterech lat - poinformował we wtorek
    akcjonariuszy prezes banku Bogusław Kott.

    'W ciągu trzech, czterech lat zamierzamy zwiększyć udział w rynku z obecnych
    4 proc. do 6,5 proc.' - powiedział Kott.

    'Grupa BIG BG zamierza także w tym czasie osiągnąć 20-procentowy zwrot z
    kapitału i współczynnik koszty/przychody poniżej 60 proc.' - dodał podczas
    wtorkowego WZA prezes banku.

    za e-biznes

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-03-21 10:39:14
    Temat: Re: Ciekawe jak oni chca to zrobic?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"
    > 'Grupa BIG BG zamierza także w tym czasie osiągnąć 20-procentowy zwrot z
    > kapitału i współczynnik koszty/przychody poniżej 60 proc.' - dodał
> [...]

    w tym roku konczy dzialalnosc dawny Gdanski wiec Millennium przybedzie
    klientow, a tam za wszystko prowizje, do obslugi przyjmuja mlodych, a
    starszych sie zwolni

    w dostep internetowy tez moze zainwestuja, ale tego juz sie po nich nikt
    nie spodziewa - w dziedzinie internetu sa bezapelacyjnie ostatni - no moze
    jakies banki spoldzielcze sa gorsze, ale nie wszystkie ;-))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-03-21 10:41:13
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > w tym roku konczy dzialalnosc dawny Gdanski wiec Millennium przybedzie
    > klientow, a tam za wszystko prowizje, do obslugi przyjmuja mlodych, a
    > starszych sie zwolni

    Zwrot z kapitalu, ok, ale to z 4% do 6,5% - to musza komus zabrac kawalek
    tortu - komu??? - bo nawet jak rgo rozszerza, to wlasnie - jak?

  • 4. Data: 2002-03-21 11:04:07
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Zwrot z kapitalu, ok, ale to z 4% do 6,5% - to musza komus zabrac kawalek
    > tortu - komu??? - bo nawet jak rgo rozszerza, to wlasnie - jak?

    Na tym torcie, to jeszcze parę pieter można budować.
    Nie trzeba zabierać

    BAH

  • 5. Data: 2002-03-21 11:10:58
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Na tym torcie, to jeszcze parę pieter można budować.
    > Nie trzeba zabierać

    No nie wiem czy tak do konca mozna zbudowac.
    Co prawda wskaznik ubankowienia spoleczenstwa jest marny, ale wiekszosc i
    tak w zyciu nie bedzie korzystala (przynajmniej nie w tym pokoleniu ;)

    A jesli nawet poszerzali by rynek - to co inni nie beda poszerzac???

  • 6. Data: 2002-03-21 12:16:16
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

> [...]
    > tak w zyciu nie bedzie korzystala (przynajmniej nie w tym pokoleniu ;)
    >
    > A jesli nawet poszerzali by rynek - to co inni nie beda poszerzac???

    Nie lykaj wszystkiego co prezes Kott mowi.
    W Gdansku jak zlikwiduja BG to tylko ludzie totalnie leniwi zostana w
    Millenium, reszta juz woli stac w kolejkach w PKO SA niz isc do czegosc co
    wyglada jak fryzjer a nie bank.

    AO

  • 7. Data: 2002-03-21 12:26:55
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie lykaj wszystkiego co prezes Kott mowi.

    Toz wlasnie nie lykam,i sie pytam ciekawe jak oni chca to zrobic :)

  • 8. Data: 2002-03-21 14:12:27
    Od: <n...@n...com>

    AMRA <a...@a...com> wrote:

    > 'W ci?gu trzech, czterech lat zamierzamy zwi?kszyae udzia? w rynku z obecnych
    > 4 proc. do 6,5 proc.' - powiedzia? Kott.

    moze zrobia w koncu strone internetowa dla millenium.

  • 9. Data: 2002-03-21 15:26:37
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    > Toz wlasnie nie lykam,i sie pytam ciekawe jak oni chca to zrobic :)

    E czepiasz sie, trzeba przecież nakreślić jakiś śmiały, ładny plan...

    a co miał powiedziec :
    "jestesmy do kitu, obsługa klienta jest u nas podła, reklamacje trwają
    miesiącami, miewamy awarie systemu trwające tygodniami ...., w sumie to
    dziwię się skąd sie bierze tylu naiwniaków którzy mają u nas konto"

    zresztą to nie tak działa, zauwaz że najlepsze wyniki finansowe osiąga w
    Polsce tradycyjnie PeKaO S.A., a nie jest to z pewnością bank marzeń,
    również PKO BP ma się całkiem całkiem, a wiesz jak oni wypadają nawet wg.
    własnych porównań z bankami konkurencyjnymi ? Nic tylko pusty śmiech, a
    jednak "trochę" ludzi ma u nich konta, więc kto wie, kto wie...

    czasy są takie że decyduje marketing, jakość produktu jest jakby mniej
    istotna ..

  • 10. Data: 2002-03-21 16:06:41
    Od: Bartek Bartoszewicz <b...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Mar 2002 11:41:13 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Zwrot z kapitalu, ok, ale to z 4% do 6,5% - to musza komus zabrac kawalek
    >tortu - komu??? - bo nawet jak rgo rozszerza, to wlasnie - jak?

    Kupia mBank. ;-))))

    Pozdrawiam
    BB