  • Data: 2018-09-18 09:22:53
    Temat: Re: Chowanie karty w telefonie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hmm, to w końcu wkładasz kartę pod klapkę baterii czy kładziesz kartę NA klapkę
    baterii i zakładasz tą plastikową ochronkę?
    Kto wie, może ten plastik jest wzmacniany wtopionymi drucikami?

    Ale raczej obstawiam zakłócenia. Np. między transakcjami mogłeś włączyć NFC - o ile
    ta lumia to ma - czy też wifi - albo nawet akurat mogła jakaś transmisja danych w tle
    iść.
    Albo po prostu w auchan jest mniej zakłóceń lub lepsze terminale.

    Możesz sprawdzić, czy to kwestia osłonki czy telefonu - np. przyklej kartę do klapki
    baterii taśmą dwustronną - a dla kompletu przyłóż kartę do terminala przez tą osłonkę
    plastikową ;>

    Może właśnie dlatego nie przyjęły się naklejki na telefon - na śp. forum mBąka był
    opis, jak ktoś się męczył, żeby na telefonie dobrze tą naklejkę nakleić - ale znalazł
    takie miejsce, gdzie zawsze działało.

    O właśnie - może po prostu musisz znaleźć odpowiedni sposób ułożenia karty w osłonce?

    A jak pisałem - ja widziałem tylko NOSZENIE karty pod taką plastikową osłonką albo
    wręcz pod klapką baterii - to drugie powodowało często, że klapka się nie domykała -
    ale do płacenia kartę wyjmowały (bo to kobitki tylko były - i tak się zastanawiam,
    jaka będzie trwałość w ten sposób eksploatowanej klapki - ale zapewne można dokupić).