  • Data: 2018-09-22 11:01:23
    Temat: Re: Chowanie karty w telefonie
    Od: "Dudzik" <s...@m...spam> szukaj wiadomości tego autora

    > O, to masz jakiś zabytkowy "flagowiec" chyba - trzeba się natrudzić,
    > żeby znaleźć słuchawkę z NFC i jednocześnie zbyt stary androidem do
    > obsługi google pay - przecież wystarczy kitkat.

    4.4.1 chyba, raczej przed kitkat a ze sprawny to co? W dodaktu maly a nie te
    patelnie jak dzis.

    > A może źle szukasz - przecież ani alior ani mBąk nie mają "natywnego"
    > HCE, tylko działają przez google pay.

    google pay chyba tez nie wejdzie :/

    > A zamiast trybu samolotowego może wystarczy wyłączenie NFC na stałe?

    oczywiscie ze off bo jak do niczego to po co ma dzialac :)

    > To z którego banku masz takiego grubasa?

    alior, kiedys za darmo dawali

    > Moje nalepki z mBąka i oranżady są wyraźnie cieńsze niż karta.
    > citkowa leży w zabytkach, więc teraz nie powiem - ogólnie citek
    > wydaje teraz większe naklejki niż te z mBąka, może więc są i grubsze.

    sprawdze moze te mbonka beda ok, wydaja za darmo? Alior chyba sie z tego
    wycofal wiec za rok nie mam nalepki... :(