eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiChce zamienic zlotowki na stabilna walute, ktora w skarpetce nie bedzie tracic. › Re: Chce zamienic zlotowki na stabilna walute, ktora w skarpetce niebedzie tracic.
    From: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Chce zamienic zlotowki na stabilna walute, ktora w skarpetce niebedzie
    tracic.
    Date: Tue, 28 Sep 2004 11:49:12 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@212.14.63.242

    Użytkownik "Paweł" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:084aa26f5f084754491e460af1901d51@news.home.net.
    pl...
    > Mam pewne srodki ktorych z pewnych wzgledow nie moge trzymac na rachunkach
    > bankowych. Myslalem o zakupie obcej waluty (USD, CHF, EUR, itd.) i
    > trzymanie jej w skrytce bankowej. Zalezy mi na tym zeby nie tracic na
    > kursie, a w najlepszym przypadku w perspektywie dluzszego czasu zarobic.
    Co
    > polecacie ??? Pozdrawiam i dziekuje za pomoc

    Na razie nie ma powodow, by zamieniac Zlote na waluty zagraniczne. Trend
    sprzyja Zlotemu. Gdy pojawia sie sygnaly (pilnuj tego na biezaco) odwracania
    trendu, to wtedy nie zwlekaj i natychmiast sprzedaj Zlote.

    Pojawi ci sie problem wyboru waluty. Najbezpieczniej jest kupic po polowie
    Euro i Dolary. Jesli jednak bedziesz chcial dodatkowo zaspekulowac to mozesz
    wybrac tylko jedna z tych dwoch walut. Jesli uznasz ze Eur/Usd pojdzie w
    gore, to kupisz Euro, jesli zas uznasz, ze Eur/Usd pojdzie w dol, to kupisz
    Dolary.

    Ale na razie trzymaj Zlote.

    Malin

    Jacek Maliszewski - Doradca Finansowy