  • Data: 2004-09-29 08:24:23
    Temat: Re: Chce zamienic zlotowki na zloto
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/28/2004 9:45 PM, SP9LWH wrote:
    > Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    > do

    > Ile kosztuje złoto?
    > Gdzie kupić złoto i w jakich ilościach ?
    > U jubilera, jako obrączki, pierścionki ?
    > Na bazarze u ruskich?
    > W mennicy ? http://www.sklep.mennica.com.pl/grupa.php?idg=54

    Ostatnio, kiedy mnie to interesowało można było kupic sztabki w banku
    (Niemcy) fizycznie - złoto jako inwestycja może być kupowane jako metal
    lub "na papierze".
    Złoto w postaci fizycznej, szczególnie jako biużuteria jest raczej mało
    płynne.
    Znalazłem coś takiego:
    http://inwestycje.elfin.pl/index2wz.html?id=inwestyc
    je/wiadomosci//print.php3&id_artykulu=2871

    Swego czasu, za schyłkowej komuny skupowano złoto jako złom oraz monety.
    W przypadku zakupu złota od osób fizycznych dobrze jest mieć chemikalia
    do testów - mam gdzieś jeszcze złotego rubla (moze 5) wykonanego z
    miedzi, pozłacanego - fajnie reagował na kwas.

    Ceny b. różne, pod podanym linkiem są przykładowe.

    Pzdr: Catbert