eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiChce zamienic zlotowki na stabilna walute, ktora w skarpetce nie bedzie tracic. › Re: Chce zamienic zlotowki na stabilna walute, ktora w skarpetce nie bedzie tracic.
  • Data: 2004-09-28 10:00:41
    Temat: Re: Chce zamienic zlotowki na stabilna walute, ktora w skarpetce nie bedzie tracic.
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/28/2004 10:57 AM, Grzegorz S. wrote:

    > Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

    > ;-)
    >
    > A ile byloby tego zysku?

    Zażartowałem sobie - ale nie bezpodstawnie - w któryms z ostatnich
    Business Week jest artukuł nt. tego, co stanie się z rynkiem akcji, gdy
    społeczeństwo zestarzeje się i fundusze emerytalne zostana zmuszone do
    częściowego wycofania aktywów z giełdy - autor sugerował, że pewną
    lokatą jest złoto+słoik+ogródek. Nie jest to całkowicie pozbawione
    sensu, bo większość instrumentów finansowych opiera się na pewnej
    umowie, a w perspektywie lat kilkudziesięciu trudno przewidzieć, co
    rządom strzeli do głowy. Być może zyska na złocie nie byłby
    spektakularny, ale nie sądzę, że utraci walor tezauryzacyjny.

    Pzdr: Catbert