eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiChce zamienic zlotowki na stabilna walute, ktora w skarpetce nie bedzie tracic. › Re: Chce zamienic zlotowki na stabilna walute, ktora w skarpetce nie bedzie tracic.
  • Data: 2004-09-28 08:58:31
    Temat: Re: Chce zamienic zlotowki na stabilna walute, ktora w skarpetce nie bedzie tracic.
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł wrote:
    > Mam pewne srodki ktorych z pewnych wzgledow nie moge trzymac na rachunkach
    > bankowych. Myslalem o zakupie obcej waluty (USD, CHF, EUR, itd.) i
    > trzymanie jej w skrytce bankowej. Zalezy mi na tym zeby nie tracic na
    > kursie, a w najlepszym przypadku w perspektywie dluzszego czasu zarobic. Co
    > polecacie ??? Pozdrawiam i dziekuje za pomoc

    jak narazie to zloty sie umacnia i jakos nie widac symptomow do zbyt
    gwałtownej zmiany kierunku. Tak wiec odkladaj zlotowki narazie, gdy
    zmieni sie koniunktura, to wtedy kup jakies zagraniczniaki. Ale jak to z
    walutami bywa, nie znasz dnia ani godziny .....

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie