  • Data: 2002-01-06 13:47:48
    Temat: Re: Centra Zapasowe ?
    Od: pitr <n...@n...pbk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Piotrkiewicz wrote:

    > Aplikacja może nie być krytyczna, ale jej brak może być hmm... upierdliwy.

    oczywiscie, zniszczenie duzego osrodka musi sie odbic na jakosci obslugi
    ale cel jest taki zeby mimo utrudnien ta obsluga byla mozliwa. z drugiej
    strony trudno sobie wyobrazic zeby dublowac 100% infrastruktury

    > Nie wspominałem o tym jako, że wolałem nie kojarzyć tego z pojęciem 'kwestii
    > technicznej'. Warto też może wspomnieć o innym problemie. 'Wyłączenie' budynku
    > wcale nie musi oznaczać jego fizycznego zniszczenia. Ot np. alarm bombowy,
    > pożar w pobliżu, powódz. Sprzęt pewnie przeżyje. Ale zapewnienie tego samego
    > poziomu obsługi może zająć trochę czasu.

    ;)))
    "waglika" zaliczylismy, klienci zdaje sie ze nie zaowazyli (pomijajac
    tych co mieli nieszczescie byc wtedy w okolicach)

    piotr