  • Data: 2002-01-10 22:41:41
    Temat: Re: Centra Zapasowe ?
    Od: p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz) szukaj wiadomości tego autora

    In article <a1k35r$jcq$1@news.onet.pl>, Adam Płaszczyca wrote:
    >Marcin Piotrkiewicz <p...@9...acn.waw.pl> wrote:
    >O tym własnie myślałem - na końcówkach zsą PC. Natomiast rzeczywiste
    >operacje są wykonywane na zupełnie innych maszynach. Co zaś do Call
    >Center - to PC niekiedy robią za interface pomiędzy częścią decyzyjną, a
    >częścią wykonawczą.

    Owszem główna księga banku jest zwykle na jakieś większej maszynie
    niekoniecznie mainframe (bo AS400 i HP9000 chyba się do tej klasy nie
    zaliczają). Ale czy można uznać, że poza główną bazą danych nic się
    w banku nie liczy? Choćby w tym zapasowym CallCenter jest pewnie kilkanaście
    (lub kilkadziesiąt) PC dla operatorów. A IVRy, nagrywarki, czy inne serwery
    (plików, CTI, etc.)? W sumie w tym zapasowym CallCenter jest pewnie sporo
    sprzętu, który się kurzy, a mógłby liczyć takie SETI (i to bez kompilatora
    za kilka k$ :)

    Pieta.