  • Data: 2002-01-05 00:21:09
    Temat: Re: Centra Zapasowe ?
    Od: p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz) szukaj wiadomości tego autora

    In article <3...@n...pbk.pl>, pitr wrote:

    >A slyszales klastrach albo SAN (Storage Array Network)?

    Słyszałem i o jednym i o drugim. Które banki z tego korzystają? Tzn. z
    klastra maszyn w conajmniej dwóch budynkach odległych od siebie?

    >serwerownie polskich bankow (przynajmniej tych wiekszych) sa calkiem
    >przyzwoicie wyposazone i nawwet calkowite zniszczenie jednego z budynkow
    >nie ma wiekszego wplywu na prace instytucji (od strony technicznej)

    Z tym bym polemizował. Całkowita rozwałka budynku, w którym znajduje
    się serwerownia może duży wpływ na pracę instytucji. Nawet jeśli krytyczne
    aplikacje są postawione na klastrze rozproszonym, to zawsze jest sporo
    innych, które wspomagają pracę a tak dobrze zabezpieczone nie są.

    Pieta.