  • 1. Data: 2002-04-24 07:19:36
    Temat: Cennik Inteligo - co to sa "platnosci"???
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Myslalem, ze juz mnie nic nie zaskoczy, a jednak...

    Co to jest "ustanowienie platnosci" i "realizacja platnosci"? Przelew
    nie, zlecenie stale tez nie - co to jeszcze moze byc?

    MJ

  • 2. Data: 2002-04-24 09:16:56
    Temat: Re: Cennik Inteligo - co to sa "platnosci"???
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    > Myslalem, ze juz mnie nic nie zaskoczy, a jednak...
    >
    > Co to jest "ustanowienie platnosci" i "realizacja platnosci"? Przelew
    > nie, zlecenie stale tez nie - co to jeszcze moze byc?

    to oplata za wydruk duplikatu karty kodow - ktory potem o ile stan konta
    jest spory - trafia nie do wlasciciela, a do wlamywacza

  • 3. Data: 2002-04-24 11:41:18
    Od: " Zenon Iwaszkiewicz" <Z...@c...pl>

    Platnosc to w Inteligo wzór przelewu, który mozna wykorzytac w kazdej
    chwili, uzupelniajac o kwote, date, i zmieniajacy sie opis. Platnosc ma na
    celu ulatwienie placenie rachunków, których nie mozna lub sie nie chce
    regulowac poleceniem zaplaty czy stalym zleceniem

  • 4. Data: 2002-04-24 12:05:47
    Od: "RURB" <r...@s...cz>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    > Co to jest "ustanowienie platnosci" i "realizacja platnosci"? Przelew
    > nie, zlecenie stale tez nie - co to jeszcze moze byc?

    Jest to predefiniowanie numeru rachunku i przelew na predefiniowany rachunek
    (nie wymaga podania numeru ze zdrapki).
    Robert