  • 1. Data: 2002-04-23 19:54:55
    Temat: przelew w dolarach
    Od: "Leszek Ćwikliński" <L...@r...pl>

    Potrzebuję wplacic do Banku Handlowego pewną kwotę koniecznie w dolarach. W
    moim miescie nie ma oddziału tego banku.
    Próbowałem dokonać tego w PKO, było już po 15 i żadna z obecnych dysponentek
    nie mogła takiej operacji wykonać.
    Czy jest jakiś sposób żeby taki przelew wyszedł i z jakiego banku
    najprościej.

    Leszek

  • 2. Data: 2002-04-23 20:10:48
    Temat: Re: przelew w dolarach
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    dysponentek
    > nie mogła takiej operacji wykonać.
    > Czy jest jakiś sposób żeby taki przelew wyszedł i z jakiego banku

    Przelew w dolarach nawet w Polsce z konta na konto jest kretynski...
    Moze popros kogos znajomego, zeby wplacil???
    I w Koszalinie nie ma CITI banku???

  • 3. Data: 2002-04-23 20:40:45
    Od: "Leszek Ćwikliński" <L...@r...pl>

    > I w Koszalinie nie ma CITI banku???

    Niestety nie słyszałem o jakimś oddziale w najbliższej okolicy.

    L.