  • 1. Data: 2002-04-24 07:49:35
    Temat: Zw.Banków Polskich chce być CENZOREM
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Zw.Banków Polskich uchwalil ostatnio, ze porownywnywanie sie do innych bankow
    jest nieetyczne.....

    Ha ha ha.... na szczescie jest ustawa ktora mowi, ze reklama porownawcza (pod
    pewnymi warunkami) ale jest dozwolona.

    Pewnie w tym zwiazku siedza przedstawiciele PKO BP, Pekao SA i tego typu bankow.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-04-24 08:25:18
    Temat: Re: Zw.Banków Polskich chce być CENZOREM
    Od: <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest nieetyczne.....
    >
    > Ha ha ha.... na szczescie jest ustawa ktora mowi, ze reklama porownawcza (pod

    Ale banki muszą się stosować do założeń ZBP - niestety

    > Pewnie w tym zwiazku siedza przedstawiciele PKO BP, Pekao SA i tego typu
    bankow.

    Sprawdź w budżecie zwiazaku jak są wnoszone składki duży może więcej, a poziom
    obsługi w PKO BP i Pekao SS nie zachwyca, a jak zabronią stosowania reklamy
    porównawczej to mniej osób się o tym dowie i zrezygnuje z ich usług.

    > pozdrawiam
    >
    > --

    A możesz podać źródło informacji ponieważ w uchwałach z ostatniego zjazdu jest
    jedynie apel o niestosowanie tego typu działań. Wiesz coś więcej na ten temat?
    Pzdr

  • 3. Data: 2002-04-24 08:34:01
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zw.Banków Polskich uchwalil ostatnio, ze porownywnywanie sie do innych
    bankow
    > jest nieetyczne.....

    Tak swoja droga maja niezle pojecie etyki. Tak to juz jest, ze rynek jest
    juz nasycony. Pekao stracil 25 tysiecy kilentow i teraz nie bedzie sie
    zdobywac nowych klientow a krasc ich (tych najlpeszych :) od innych bankow.
    No i sie boja :)

  • 4. Data: 2002-04-24 08:40:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Ale banki muszą się stosować do założeń ZBP - niestety

    AFAIK przystapienie do respektowania Kodeksu Dobrej Praktyki Bankowej bylo
    dobra wola kazdego z bankow, ktory sie do tego zobowiazal. Nalezy tez
    pamietac, ze banki ktore sie do tego zobowiazaly tez za bardzo nie przejmuja
    sie jego zapisami. Mam na mysli np. zapisy mowiace o relacjach klient<>bank
    [pracownik banku].

    > A możesz podać źródło informacji ponieważ w uchwałach z ostatniego zjazdu
    jest
    > jedynie apel o niestosowanie tego typu działań. Wiesz coś więcej na ten
    temat?

    Hm, jak polacze to z pewna informacja z innego zrodla, to moge z bardzo
    duzym prawdopodobienstwem powiedziec ze Komisja mogla sie tym zajmowac. Choc
    nie jestem pewien czy oficjalnie.

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 5. Data: 2002-04-24 09:18:20
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    >Pekao stracil 25 tysiecy kilentow i teraz nie bedzie sie
    > zdobywac nowych klientow

    No prosze, i co na to Sebastian Luczak ?
    Dalej olewamy klientow bo i tak sami przyjda ?

    MichalL

  • 6. Data: 2002-04-24 09:45:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No prosze, i co na to Sebastian Luczak ?
    > Dalej olewamy klientow bo i tak sami przyjda ?

    No wiesz - ja odszedlem np :) Kasy im duzo w sumie nie przynosilem, bo
    lokaty zakladalem gdzie indziej. Ale pewnie w miedzyczasie zlapali kiku
    krezusow i tak sa do przodu.
    Nie ilosc a jakosc sie liczy :)))