  • 1. Data: 2011-06-07 07:59:27
    Temat: Re: Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
    Od: a...@v...pl

    > Wiesz skąd pochodzi ten tekst?

    > http://tinyurl.com/3cy3pcm

    Ten tekst jest mój. Oryginał brzmi nieco inaczej. Problem w tym, że jak ja tu
    pisałem, nie wspomnę o obsłudze komputera, to zapewne nie jeden na stojąco
    wchodził pod stół. Inną rzeczą jest, że nie wiedziałem, że niusy.onet.pl można
    czytać za pomocą czytnika, a nie tylko strony www. Problem nie jest na tyle
    istotny abym poświęcał mu specjalnie czas, zwłaszcza, że korzystanie z www
    zaspakaja moje potrzeby w tym względzie. No i niechcący powiedziałem dlaczego
    jeden z adwersarzy jest burakiem. Buraki zazwyczaj wymądrzają się w rzeczach
    mało istotnych by nie rzec kompletnie nie istotnych, ale gdyby burak zechciał
    napisać jak ukryć adres IP. w czytniku, no to może by nie był do końca takim
    burakiem. W gogle nie będę szukał ponieważ zwyczajnie szkoda mi czasu na
    pierdoły. Po za tym nie widzę przeszkód w czytaniu moich tekstów z
    "krzakami"
    ponieważ "krzaki" pojawiają się przed tekstem cytowanym, reszta jest
    normalna i
    raczej zastanowiłbym się nad stanem psychiki, bo z nerwami jest na pewno coś nie
    tak. O tym, że w ogóle nie ma obowiązku czytania czegokolwiek, to chyba nie
    muszę przypominać.

  • 2. Data: 2011-06-07 08:07:22
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    W dniu 07-06-2011 09:59, a...@v...pl pisze:
    > czytać za pomocą czytnika, a nie tylko strony www. Problem nie jest na tyle
    > istotny abym poświęcał mu specjalnie czas, zwłaszcza, że korzystanie z www

    Słusznie, zawsze lepiej jest poświęcać czas innych.

    > pierdoły. Po za tym nie widzę przeszkód w czytaniu moich tekstów
    z&quot;krzakami&quot;
    > ponieważ&quot;krzaki&quot;

    Ja rozumiem, że całkowicie zadowala Cię czytanie swoich własnych tekstów
    wyłącznie przez siebie, tylko nie rozumiem po co w takim razie piszesz
    je na publiczny serwer? W zupełności wystarczy jak sobie te teksty
    wpiszesz w notatnik na swoim komputerze. ;-)

    --
    Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania,
    że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.