  • 1. Data: 2011-06-07 08:26:57
    Temat: Re: Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
    Od: a...@v...pl

    > Słusznie, zawsze lepiej jest poświęcać czas innych.

    z"krzakami"

    > Ja rozumiem, że całkowicie zadowala Cię czytanie swoich własnych tekstów

    > wyłącznie przez siebie, tylko nie rozumiem po co w takim razie  piszesz

    > je na publiczny serwer? W zupełności wystarczy jak sobie te teksty

    > wpiszesz w notatnik na swoim komputerze. ;-)

    Oczywiste jest, że liczę na sensowną wymianę zdań, ale nie pod przymusem. To
    raczej jak się komuś ortografia, czy krzaki nie podobają, to by wybadało aby się
    w ogóle nie odzywał, bo zabiera głos nie na temat. Mało tego, jeżeli występuje
    jakiś błąd, a ludzie będą pisali na to skargi, to jest jakaś szansa, że np.onet
    szybko to naprawi. I znowu, zamiast mnie atakować, może trzeba było wysłać info
    do onetu, jednak my chrześcijanie uwielbiamy miłość bliźniego ot choćby zgodnie
    z naukami radia co ma to coś.

  • 2. Data: 2011-06-07 09:26:09
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    W dniu 07-06-2011 10:26, a...@v...pl pisze:
    > liczę na sensowną wymianę zdań, ale nie pod przymusem

    RGFsc3phIGtvbndlcnNhY2phIG5pZSBtYSBzZW5zdS4gQSB3aSYj
    MjgxO2MgJiMzODA7eWN6JiMyODE7IG93b2NueWNoIGR5c2t1c2pp
    IHplIHNvYiYjMjYxOyBzYW15bS4gJiMzNzk7ZWduYW0u

    --
    Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania,
    że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.

  • 3. Data: 2011-06-07 13:11:18
    Od: root <r...@v...pl>

> [...]
    > do onetu, jednak my chrześcijanie uwielbiamy miłość bliźniego ot choćby zgodnie

    Ja Cie nie rozumiem. Ja też piszę wykorzystując serwer onetu i krzaków nie
    ma. Zgrywasz sie ze nie wiesz o co chodzi?