  • 1. Data: 2002-02-08 09:38:03
    Temat: Cco tam słychać panie żubrze :) [i jeszcze fortis]
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    witam :)

    Przed chwilą zapukał do mnie pan listonosz i ku mojemu zdziwieniu
    wręczył mi list polecony od żubra. A w środku karta maestro... ale ja
    od gdzieś 3 lat nie mam konta w tym banku (bank wypowiedział mi umowę)
    :> Pani z I Oddziału była bardzo zdziwiona i nie udało mi się
    dowiedzieć czemu ją dostałem. Chyba dam ją kotu do zabawy (kartę - a
    nie panią z I Oddziału ;)

    A z milszych rzeczy o 9:04 (śledztwo ustaliło że dzwoniła także o 8:48
    - ale przespałem to ;) zadzwoniła kolejna pani, tym razem z Fortisa i
    zaproponowała wizytę w poniedziałek w celu podpisania dokumentów i
    odbioru czegośtam - a formularz wypełniłem o 4 nad ranem - więc
    sprawnie działają :) W sumie lubiłem serwis sms-owy w Inteligo, ale
    opłaty za wypłaty w bankomatach zaczęły przekraczać 40 pln miesięcznie
    - więc chyba jednak nie warto. Zobaczymy jak mi będzie z Fortisem :)

    --
    empeg

    {3EC73A59-8A2F-4A80-874D-769E73AD4448}

  • 2. Data: 2002-02-08 09:39:25
    Temat: Re: Cco tam słychać panie żubrze :) [i jeszcze fortis]
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > opłaty za wypłaty w bankomatach zaczęły przekraczać 40 pln miesięcznie
    > - więc chyba jednak nie warto. Zobaczymy jak mi będzie z Fortisem :)

    Chamy obiecuja VC na ktora czekam i czekam i czekam....

  • 3. Data: 2002-02-08 23:17:23
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > - ale przespałem to ;) zadzwoniła kolejna pani, tym razem z Fortisa i
    > zaproponowała wizytę w poniedziałek w celu podpisania dokumentów i

    czy na stronie fortisa jest gdzies toip?
    nie moglem znalezc tak na pierwszy rzut oka,
    a jezeli nie i np. przyslali wam na wasza prosbe,
    czy moglibyscie podrzucic na priv?

  • 4. Data: 2002-02-09 10:21:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > czy na stronie fortisa jest gdzies toip?
    > nie moglem znalezc tak na pierwszy rzut oka,
    > a jezeli nie i np. przyslali wam na wasza prosbe,
    > czy moglibyscie podrzucic na priv?

    Nie ma - ktos mial na swojej strponie, ale juz nie pamietam gdzie to bylo..

  • 5. Data: 2002-02-11 10:12:44
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    AMRA wrote:

    > Nie ma - ktos mial na swojej strponie, ale juz nie pamietam gdzie to bylo..

    Zdezaktualizowała się:-(

    pzdr

    Tomek

  • 6. Data: 2002-02-11 17:36:18
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Zdezaktualizowała się:-(

    Zadzwoń na infolinię albo napisz do nich, to przyślą.

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 7. Data: 2002-02-12 06:53:15
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    m...@p...onet.pl wrote:

    > Zadzwoń na infolinię albo napisz do nich, to przyślą.

    Już napisałem i przysłali z klauzulą, że poufne, więc nie wiem czy mogę
    wywiesić tak jak tamto. Jeszcze mi jaką krzywdę zrobią...

    pzdr

    Tomek

  • 8. Data: 2002-02-12 18:03:14
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Już napisałem i przysłali z klauzulą, że poufne, więc nie wiem czy mogę
    > wywiesić tak jak tamto. Jeszcze mi jaką krzywdę zrobią...

    ???
    TOiP poufna? O ile wiem, stanowi ona element publicznie dostępnej oferty banku,
    więc IMHO to można odbitkami z TOiP wytapetować wszystkie słupy w okolicy. Może
    coś pomyliłeś?

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 9. Data: 2002-02-13 09:57:00
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    m...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > więc IMHO to można odbitkami z TOiP wytapetować wszystkie słupy w okolicy. Może

    Odpowiedź na moje pytanie czy mogę ten plik opublikować:
    <cite>
    Taryfa Opłat i Prowizji Fortis Banku Polska zostanie niedługo
    opublikowana
    na naszych stronach www.

    Zainteresowanym bez przeszkód udostępniamy TOiP, a jeżeli potencjalni
    klienci są zainteresowani Naszą ofertą proponujemy przekazanie kontaktu
    e-mailowego do Banku.
    </cite>

    pzdr

    Tomek