  • 1. Data: 2002-02-08 10:12:15
    Temat: [BZWBK] "Rzecznik klienta" oddał mi złotówkę.
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    Napisałem maila do rzecznika klienta z reklamacją.
    Otórz po wypłacie gotówki w kasie w oddziale, pojawiła mi
    się w historii pozycja:
    "Opłata za wypłatę gotówkową z konta" - 1 zł
    Pod spodem następna pozycja bez treści (!) i kolejne 1 zł.

    Wczoraj stwierdziłem w historii konta pozycję:
    "Zwrot 1 PLN za wypłatę na podst. ustnej dyspozycji"

    Czyli sprawa załatwiona. Dziwne tylko, że trwało to 2 tygodnie
    oraz że nie dostałem żadnej informacji z banku, ani
    "dziękujemy, że dzwonisz...", ani jakiegokolwiek wyjaśnienia.

    W każdym razie - "rzecznik" jakoś tam działa...

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418

  • 2. Data: 2002-02-08 10:20:47
    Temat: Re: [BZWBK] "Rzecznik klienta" oddał mi złotówkę.
    Od: Bony <m...@k...net.pl>

    On Fri, 8 Feb 2002 11:12:15 +0100, "Kamil Paszkiewicz"
    <k...@a...pl> wrote:

    >Napisa?em maila do rzecznika klienta z reklamacj?.

    Jakie sa namiary na rzecznika klienta?

    POZDR

  • 3. Data: 2002-02-08 11:24:00
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl> napisał w
    wiadomości
    > W każdym razie - "rzecznik" jakoś tam działa...

    mozesz przypomniec tego maila - trzeba go zapisac :-))

  • 4. Data: 2002-02-09 08:32:53
    Od: "Viktor" <v...@t...pl>

    Podaj adres tego rzecznika. Ja kikakrotnie chcialem wyjasnic rozne sprawy
    piszac ze strony logowania do tzw. pomocy24 . Ale niestety zadnej odpowiedzi
    nie otrzymalem.

    --
    Viktor
    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl> napisał w

  • 5. Data: 2002-02-09 09:47:07
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@i...pl>

    "Viktor" <v...@t...pl> wrote in message news:a42mss$qcd$1@news.tpi.pl...
    > Podaj adres tego rzecznika. Ja kikakrotnie chcialem wyjasnic rozne sprawy
    > piszac ze strony logowania do tzw. pomocy24 . Ale niestety zadnej
    odpowiedzi
    > nie otrzymalem.

    r...@b...pl

    Także na stronie http://www.bzwbk.pl/u235/navi/192057
    można "się wkliknąć" w formularz

  • 6. Data: 2002-02-09 09:54:00
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@i...pl>

    "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl> wrote in message
    > oraz że nie dostałem żadnej informacji z banku, ani
    > "dziękujemy, że dzwonisz...", ani jakiegokolwiek wyjaśnienia.

    Ha! Przyszło takowe wyjaśnienie w dniu wczorajszym,
    czyli w dniu zwrotu złotówki. Trzeba przyznać, że mail
    nie jest pisany "z automatu". Zawiera "wyjaśnienie", że nastąpił
    błąb pracownika, przeprosiny oraz wyrażoną nadzieję, że
    "zaistniały incydent nie wpłynie negatywnie na Pana opinię o Banku"