  • 11. Data: 2004-07-23 20:43:43
    Temat: Re: Cashback - Nowa usługa BZ WBK i CardPoint S.A.
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >czy moze chcesz powiedziec, ze gotowka pobrana z KK jest w Raffim
    >nieoprocentowana?
    >jezeli jedno i drugie to jutro biegne zlozyc wniosek...

    To się powstrzymaj na razie. Wystarczy przeczytać paragraf 31, ustęp 3 zdanie
    2 regulaminu kart kredytowych w owym banku, aby wiedzieć, że jest tam tak
    samo jak i gdzie indziej (od dnia wypłaty)

    yayco

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 12. Data: 2004-07-23 20:47:16
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik kursor napisał:

    > chcesz powiedziec, ze pobranie gotowki z KK
    > za oceanem nie jest oprocentowane od dnia jej pobrania?
    > fju, fju piekny kraj

    Moze i piekny, ale troche poje&^%$. Ale np. karta kredytowa z
    _nieoprocentowanym_ kredytem przez pierwszy rok. I to nie dla
    niewiadomokogo, tylko dla normalnych klientow.

    Bartol

  • 13. Data: 2004-07-23 20:50:27
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 23 Jul 2004 22:38:39 +0200, "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>
    wrote:

> [...]
    ac7b4

> [...]
    >nieoprocentowana?
    >jezeli jedno i drugie to jutro biegne zlozyc wniosek...

    oczywiscie chodzi tylko o brak prowizji za wyplate z bankomatu RB. to
    i tak jest juz cos. ale oczywiscie %% sa. przetestowane :)

    G.

  • 14. Data: 2004-07-23 20:55:19
    Od: "krab" <k...@k...pl_____>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    > Moze i piekny, ale troche poje&^%$. Ale np. karta kredytowa z
    > _nieoprocentowanym_ kredytem przez pierwszy rok.

    hmm, ze po^%$## to od dawna wiem, ale zeby az takie dziwactwo ? że niby
    rachunek za wydatki raz na rok przychodzi ? no sorki - ale nie chce takiej
    karty ;-) pewnie po pierwszym rachunku zszedłbym na zawał ;-))))

  • 15. Data: 2004-07-23 20:59:03
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > To się powstrzymaj na razie. Wystarczy przeczytać paragraf 31, ustęp 3 zdanie
    > 2 regulaminu kart kredytowych w owym banku, aby wiedzieć, że jest tam tak
    > samo jak i gdzie indziej (od dnia wypłaty)

    spoko :-) wiedzialem, ze tak musi byc
    to byloby zbyt piekne...

    kursor

  • 16. Data: 2004-07-23 21:08:39
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik krab napisał:

    > hmm, ze po^%$## to od dawna wiem, ale zeby az takie dziwactwo ? że niby
    > rachunek za wydatki raz na rok przychodzi ? no sorki - ale nie chce takiej
    > karty ;-) pewnie po pierwszym rachunku zszedłbym na zawał ;-))))

    Nikt nie mowi, ze jest latwo. ;-))))

    Bartol

  • 17. Data: 2004-07-23 21:08:54
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <cdrtgm$jae$1@inews.gazeta.pl>, bartolpartol@gazeta. says...

    > Moze i piekny, ale troche poje&^%$. Ale np. karta kredytowa z
    > _nieoprocentowanym_ kredytem przez pierwszy rok. I to nie dla
    > niewiadomokogo, tylko dla normalnych klientow.

    Mieszkam w Stanach mam bardzo dobry "rating" kredytowy i bardzo dobre
    karty kredytowe .... ale jeszcze nie widzialem karty, ktora na "cash
    adavance" dawalaby dobre oprocentowanie! Zwroc uwage, ze nawet te karty
    z 0% oprocentowanie na pierwszy rok maja oddzielna tabele na pobranie
    gotowki. Nie probowalem nigdy "cash back" na kredytowke ale jestem na
    90%, ze sie nie da. Co z tego ze mam karte stale oprocentowanie 3,99%APR
    jak za pobranie gotowki pobieraja 19% :)
    Jak by bylo tak pieknie, ze dawaliby cash back na kredytowki to haha....
    juz dawno bym wyciagnal kase. Choc wlasciwie .... teraz gotowke to chyba
    tyko na zakup bulki (i tez na upartego i bulke za KK mozna kupic).

    AP

  • 18. Data: 2004-07-23 21:13:14
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

> [...]
    > juz dawno bym wyciagnal kase. Choc wlasciwie .... teraz gotowke to chyba
    > tyko na zakup bulki (i tez na upartego i bulke za KK mozna kupic).

    czyli mit mamy obalony? :-)))

    pozdrowienia dla Texasu ;-)
    kursor

  • 19. Data: 2004-07-23 21:13:38
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik AP napisał:

> [...]
    > 90%, ze sie nie da. Co z tego ze mam karte stale oprocentowanie 3,99%APR
    > jak za pobranie gotowki pobieraja 19% :)

    Ajajajajaj, troche nie na temat napisalem. ;-) Oczywscie chodzilo mi o
    kredyt jako taki, czyli przy platnosciach karta, a nie ciagniecie kasy.

    Pozno juz i te dwa piwa....

    Bartol

  • 20. Data: 2004-07-23 21:16:27
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Ajajajajaj, troche nie na temat napisalem. ;-) Oczywscie chodzilo mi o
    > kredyt jako taki, czyli przy platnosciach karta, a nie ciagniecie kasy.
    >
    > Pozno juz i te dwa piwa....

    Bartol, widzisz co narobiles...
    ja juz zaczynalem sie pakowac... ;-))

    kursoe