  • 1. Data: 2012-08-08 19:45:43
    Temat: Cashback 5% AS - NBP to potencjalny "oszust"
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    Witam
    Zakupy monet przez internet w NBP wg AliorSync to czynność pozorna - tak
    informuje "bank"
    Ciekawe czy też zgłoszą NBP do prokuratury, że są potencjalnymi oszustami?

  • 2. Data: 2012-08-08 20:13:35
    Temat: Re: Cashback 5% AS - NBP to potencjalny
    Od: " cziko" <c...@W...gazeta.pl>

    No i ma rację, kupowanie pieniędzy to czynność pozorna.

  • 3. Data: 2012-08-09 03:12:55
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    cziko pisze:
    > No i ma rację, kupowanie pieniędzy to czynność pozorna.

    Ba, a moneta o nominale 20zł kosztuje w NBP 168zł! Pralnia jaka, czy co?
    :-)))

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2012-08-09 09:50:15
    Od: "cziko" <c...@N...gazeta.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> napisał(a):

    > Ba, a moneta o nominale 20zł kosztuje w NBP 168zł! Pralnia jaka, czy co?
    > :-)))

    Zwłaszcza monety NG o nominale 2zł, które są sprzedawane aż po 2zł i można za
    nie kupić marchewkę w warzywniaku bo "Należy pamiętać, iż wszystkie monety
    okolicznościowe emitowane przez NBP są prawnym środkiem płatniczym w Polsce."

  • 5. Data: 2012-08-09 17:34:49
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    cziko napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >okolicznościowe emitowane przez NBP są prawnym środkiem płatniczym w Polsce."

    Mojemu koledze właśnie taką w warzywniaku niedawno jako resztę wydali...
    Arek

  • 6. Data: 2012-08-22 09:12:17
    Temat: Re: Cashback 5% AS - NBP to potencjalny "oszust"
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 8 sierpnia 2012 19:45:43 UTC+2 użytkownik news.home.net.pl napisał:
> [...]
    >
    > informuje "bank"
    >
    > Ciekawe czy też zgłoszą NBP do prokuratury, że są potencjalnymi oszustami?

    W którym momencie taki komunikat dostałeś, gdzie on jest widoczny?

  • 7. Data: 2012-08-22 09:19:33
    Od: "mohonk" <m...@W...gazeta.pl>

    news.home.net.pl <l...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > informuje "bank"
    > Ciekawe czy też zgłoszą NBP do prokuratury, że są potencjalnymi

    A zakup monet czy banknotów przez Allegro nie będzie już "czynnością
    pozorną"?

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 8. Data: 2012-08-22 09:41:26
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    news.home.net.pl <l...@g...pl> napisał(a):

    > Zakupy monet przez internet w NBP wg AliorSync to czynność pozorna - tak
    > informuje "bank"

    Pozorną może być, jeśli Franek O. kupuje monety dla Zdzisia W. i płaci swoją
    kartą za nieswoją czynność by wyłudzić MoneyBacka. Jeśli Franek O. kupował dla
    siebie to pozornym bankiem jest Alior Sync, co zostało już na tej grupie
    wielokrotnie udowodnione.

  • 9. Data: 2012-08-22 09:56:21
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    W dniu 2012-08-22 09:12, Kris pisze:

    > W którym momencie taki komunikat dostałeś, gdzie on jest widoczny?

    w systemie transakcyjnym nie ma takiej informacji, była to odpowiedź na
    pytanie dlaczego nie ma zwrotu - udzielona na czacie banku

  • 10. Data: 2012-08-22 11:18:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 sierpnia 2012 09:56:21 UTC+2 użytkownik news.home.net.pl napisał:

    > w systemie transakcyjnym nie ma takiej informacji, była to odpowiedź na
    >
    > pytanie dlaczego nie ma zwrotu - udzielona na czacie banku

    Złóz oficjalną reklamację.
    Zobaczymy czy wtedy tez coś takiego napiszą.