  • 1. Data: 2010-04-18 20:36:48
    Temat: Calkowicie darmowe konto w Citi ...
    Od: KJ <k...@t...net.pl>

    Wlasnie zadzwonili do mnie (mam KK u nich od kilku lat) i zaproponowali
    ROR bez oplat, przelewy do bankow obcych bez oplat, wszystkie bankomaty
    w Polsce bez oplat ...

    Na szybko zapytalem jakie sa haczyki, oczywiscie powiedziano mi, ze nie
    ma :)

    Ktos zna ten temat ? I gdzie jednak jest ten haczyk ?

    Nie chce jechac do oddzialu i dopiero tam po uwaznym przeczytaniu
    odkryc, ze jednak takowy jest :) A moze co gorsza sie nie doczytam i
    odczuje go dopiero na wlasnej skorze, brrrr :(

    KJ

  • 2. Data: 2010-04-18 21:11:28
    Temat: Re: Calkowicie darmowe konto w Citi ...
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 18 Kwi, 22:36, KJ <k...@t...net.pl> wrote:
> [...]
    > odkryc, ze jednak takowy jest :) A moze co gorsza sie nie doczytam i
    > odczuje go dopiero na wlasnej skorze, brrrr :(

    A o oplate za karte debetowa zapytales? ;)

    MK

  • 3. Data: 2010-04-18 21:58:53
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "KJ" napisał w wiadomości :
    > Na szybko zapytalem jakie sa haczyki, oczywiscie powiedziano mi, ze nie ma
    > :)
    >
    > Ktos zna ten temat ? I gdzie jednak jest ten haczyk ?

    też się skusiłem na identyczną propozycję i muszę przyznać że jak na razie
    haczyków niezauważyłem :)
    co nie oznacza że może ich nie ma,
    dodatkowo to co na "+" choć chyba bez związku to to że mogę już dodawać
    sobie sam odbiorców do listy przelewów z KK a nie jak do tej pory tylko
    przez party line,
    nie to żebym się zachwycał ale na KK sami zwiększyli mi limit i to prawie
    dwukrotnie !

    piotr

  • 4. Data: 2010-04-19 06:56:26
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Piotr wrote:

    > nie to żebym się zachwycał ale na KK sami zwiększyli mi limit i to
    > prawie dwukrotnie !

    To jest jeden z MINUSÓW Citi. Powinni przynajmnie spytać.
    A jak samemu chcesz podnieść limit to zapomnij...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 5. Data: 2010-04-19 07:20:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 18 Apr 2010 23:58:53 +0200, Piotr napisał(a):

    > też się skusiłem na identyczną propozycję i muszę przyznać że jak na
    > razie haczyków niezauważyłem :)
    > co nie oznacza że może ich nie ma,

    Opłata za kartę debetową? A promocja jest czasowa czy bezterminowa?

    > dodatkowo to co na "+" choć chyba bez związku to to że mogę już dodawać
    > sobie sam odbiorców do listy przelewów z KK a nie jak do tej pory tylko
    > przez party line,

    A czasem przelewy się płatne nie zrobiły? Jeżeli tak to pewnie że bank
    udostępni możliwości aby go sprawnie i szybko klient sam wykonał ;)

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2010-04-19 08:05:00
    Od: "sam jestem" <j...@v...pl>

    Użytkownik "Piotr" <h...@y...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "KJ" napisał w wiadomości :

    > na KK sami zwiększyli mi limit i to prawie dwukrotnie !

    Jesli tego potrzebowaleś, to plus.
    Jesli zrobili to sami, to dla mnie byłby minus.

    SJ

  • 7. Data: 2010-04-19 12:28:09
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marcin Lubojański <k...@o...pl> writes:

    > To jest jeden z MINUSÓW Citi. Powinni przynajmnie spytać.

    A po co, przeciez zwiekszony limit kredytowy nie wiaze sie
    z jakimkolwiek dodatkowym lub wiekszym zobowiazaniem klienta. To tylko
    w pewnym sensie wymiar "zaufania" do klienta - bank mialby pytac, czy
    moze bardziej ufac klientowi?

    Trzeba pamietac ze limit kredytowy nie okresla gornej granicy zobowiazan
    klienta. Gdyby to byl limit kredytu obrotowego w rachunku, za ktory sie
    byc moze placi, i tylko za ktory ponosi sie odpowiedzialnosc (co moze
    miec znaczenie w pewnych okolicznosciach), to pewnie by to inaczej
    wygladalo.

    > A jak samemu chcesz podnieść limit to zapomnij...

    To jest zupelnie inna sprawa.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 8. Data: 2010-04-19 13:15:51
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-04-18 22:36, KJ pisze:
> [...]
    > odkryc, ze jednak takowy jest :) A moze co gorsza sie nie doczytam i
    > odczuje go dopiero na wlasnej skorze, brrrr :(

    Mi citi zaproponował hipoteczny z dopłatami rządowymi, po wnikliwym
    przestudiowaniu wynikało że bank zasponsoruje mi prawie połowę kosztów
    kredytu. Pani doradca najpierw próbowała tłumaczyć ale później strzeliła
    focha "bo ja się nie znam" i zadzwoniła do analityka z centrali. I jak
    się okazało błąd ze strony banku.
    Więc sprawdzaj dokładnie punkt po punkcie warunki umowy.

  • 9. Data: 2010-04-19 13:46:54
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Krzysztof Halasa wrote:

> [...]
    > byc moze placi, i tylko za ktory ponosi sie odpowiedzialnosc (co moze
    > miec znaczenie w pewnych okolicznosciach), to pewnie by to inaczej

    A jak sie właśnie starasz o kredyt hipoteczny i masz na granicy a tu ci
    Citi robi niespodziankę i podwyższa limit karty x2 ?
    Wiem, liczą bodajże tylko 5% jako zobowiązanie przy kredycie hipotecznym
    ale zawsze...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 10. Data: 2010-04-19 16:37:09
    Od: KJ <k...@t...net.pl>

    Piotr pisze:

> [...]
    > przez party line,
    > nie to żebym się zachwycał ale na KK sami zwiększyli mi limit i to

    Karte debetowa masz za darmo ? Moze juz ta w systemie Pay Pass ?

    Musiales deklarowac jakies konkretne wplywy na konto, zeby zachowac te
    "przywileje" ?

    Czy tak fajnie (czyli bez prowizji) to bedzie caly czas czy ten brak
    oplat to tylko promocja "na rok" ?

    KJ