  • 1. Data: 2010-04-18 19:35:10
    Temat: rynek kredytow hipo znowu sie gotuje - 120%LTV
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    http://biznes.onet.pl/hipoteki-wraca-kredyt-na-120-p
    roc-wartosci-nieruch,18629,3209357,1,analizy-detal

    "Kolejne instytucje decydują się na wprowadzenie do oferty kredytu
    hipotecznego z maksymalnym LTV ponad 100 proc. Dwa miesiące temu 110
    proc. wprowadziły mBank i MultiBank, wcześniej 105 proc. miał Allianz
    Bank, teraz przebił wszystkich Alior oferując kredyt w wysokości 120
    proc. wartości nieruchomości. "

    no i jak widac niezle sie zaczyna bujac rynek kredytow hipotecznych.
    byle jesczez zeszli z marza i wrocila marza 1%, to bedzie niezle :)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2010-04-19 07:27:23
    Temat: Re: rynek kredytow hipo znowu sie gotuje - 120%LTV
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 18 Apr 2010 21:35:10 +0200, Cyb napisał(a):

> [...]
    >
    > no i jak widac niezle sie zaczyna bujac rynek kredytow hipotecznych.
    > byle jesczez zeszli z marza i wrocila marza 1%, to bedzie niezle :)

    Chyba będzie powtórka z rozrywki tylko może o nieco mniejszych
    rozmiarach. Mam pewną tezę, że ilość postów na grupie o kredyt hipoteczny
    jest pewnym wskaźnikiem. Zauważmy, że po ostatniej zwałce przestały się
    pojawiać pytania o kredyt hipoteczny a od pewnego czasu delikatnie
    zaczęły wracać. Najpierw jedno na tydzień później coraz większa
    częstotliwość. Fakt, że przed ostatnią zwałą, to było po kilka pytań
    dziennie, dlatego rozmiary kolejnej przewiduję jako mniejsze.
    Paliwo odtrąbili po 5 pln, GS posądzony o kręcenie, na giełdzie już
    czerwono a jeszcze gdzieś plotki słyszałem, że Niemcy chcą wyjść z euro
    hłę hłe. Także grunt idealny do rozpoczęcia korekty i jak to mówią
    fachowcy "skrojenia ulicy ubranej w papier".

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-04-19 19:52:27
    Od: "Krzysztof" <x...@x...pl>

    True, ja widzę że na wiosnę po targach sprzedało się sporo klatek, w mnie w
    mieście
    Jest za to pewna różnica w odróżnieniu od poprzedniego boomu kredytowego
    koszty u wykonawców nie rosną a nawet spadają, ciekawe jak to się potoczy