  • 1. Data: 2010-07-20 20:24:46
    Temat: CITI daje...
    Od: "Czeslaw P." <c...@o...pl>

    ... mi rchunek osobisty i jedną z kart (Maestro lub mastercard) za darmo,
    dożywotnio, z pisemną gwarancją.
    Darmowa obsługa konta, prowadzenie, dostęp www, przelewy.
    A nawet moja dotychczasowa KK MC Citi bedzie za darmo, jesli na rachunek
    będzie wplywac co miesiąc 1500pln.

    Uzasadninie:
    Bo ma Pan naszą kartę kredytową, od 2007, którą Pan spłaca na czas, a jej
    limit to 9000pln.
    W podziekowaniu ta oferta darmowego rachunku.

    Powiedzcie mi, o co chodzi?
    KK Citi uywam obecnie do... - piszę poważnie - wykonania dóch przelewów w
    mieiącu (300 i 39pln), oraz wykonałem od marca "az" trzy transakcje na
    niecałm 200pln razem.

    Ja się im "opłacam"?
    Dlaczego mi dają rachunek z plaska kartą za darmo?
    Albo o czym nie powiedzieli przez telefon, na czym zarobią?

    Ok, zgoda: jesli skorzytsam z tego darmo-rachunku to zamknę DBnet. Ale
    mBank, Inteligo, Lukasa i OF zostawię.
    Co im da że ja będę miał darmowy rachunek?

  • 2. Data: 2010-07-20 20:27:55
    Temat: Re: CITI daje...
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    Użytkownik "Czeslaw P." <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ja się im "opłacam"?

    Twoje dane osobowe im się widać opłacają.

    > Dlaczego mi dają rachunek z plaska kartą za darmo?

    Jak wiele innych banków.

    > Albo o czym nie powiedzieli przez telefon, na czym zarobią?

    Na tych wpływach 1500zł/mc także.

    > Ok, zgoda: jesli skorzytsam z tego darmo-rachunku to zamknę DBnet. Ale
    > mBank, Inteligo, Lukasa i OF zostawię.
    > Co im da że ja będę miał darmowy rachunek?

    Nic ich to w praktyce nie kosztuje, a te 1500 niejako wymusza obrót na
    rachunku. To się opłaca.

  • 3. Data: 2010-07-20 22:06:57
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Czeslaw P. <c...@o...pl> wrote:

    > Albo o czym nie powiedzieli przez telefon, na czym zarobią?

    Wplywy maja byc z umowy o prace, nie licza sie wplywy wlasne
    itp. (pytaja o nazwe pracodawcy, nie wiem czy sprawdzaja). Poza
    tym bez kruczkow.

    a.

  • 4. Data: 2010-07-21 05:03:57
    Od: "Strachu S." <s...@o...pl>

    > ... mi rchunek osobisty i jedną z kart (Maestro lub mastercard)

    Ktos uzywajacy tych kt moze powiediec, czy ktoras z nich jest autoryzowana
    podpisem, czy obie PINem?

    Strachu S.

  • 5. Data: 2010-07-21 06:52:28
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 22:24:46 +0200, Czeslaw P. napisał(a):

    > Co im da że ja będę miał darmowy rachunek?

    To, że może weźmiesz kolejne produkty.

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2010-07-22 20:10:36
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 20 Lip, 22:24, "Czeslaw P." <c...@o...pl> wrote:

    > Powiedzcie mi, o co chodzi?
    > KK Citi uywam obecnie do... - piszę poważnie - wykonania dóch przelewów w
    > mieiącu (300 i 39pln), oraz wykonałem od marca "az" trzy transakcje na
    > niecałm 200pln razem.

    Mysle, ze za chwile zaczniej jej uzywac czesciej... chyba tylko na
    Polbankowej Erze ostal sie 1% cashback, wiec Citkowa karta nie bedzie
    miala duzej konkurencji ;).

    MK

  • 7. Data: 2010-07-23 00:38:56
    Od: SpeX <s...@s...vp.pl>

    To do mnie ostatnio dzwonili z propozycją spieniężenia linii kredytowej
    na KK i rozłożenia tego na raty. Jako atrakcyjna forma kredytu,
    specjalnie dla mnie (Raty konfort coś koło 18%)

  • 8. Data: 2010-07-23 08:34:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 22 Jul 2010 13:10:36 -0700, MK napisał(a):

    > Mysle, ze za chwile zaczniej jej uzywac czesciej... chyba tylko na
    > Polbankowej Erze ostal sie 1% cashback, wiec Citkowa karta nie bedzie
    > miala duzej konkurencji ;).

    Do zbierania punktów w M&M się nada jak najbardziej, aby przeczekać do
    kolejnej fali cashbacków ;)

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2010-07-23 08:38:19
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 22 Jul 2010 13:10:36 -0700, MK napisał(a):

    > Mysle, ze za chwile zaczniej jej uzywac czesciej... chyba tylko na
    > Polbankowej Erze ostal sie 1% cashback

    I w starych Aliorach.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 10. Data: 2010-07-29 22:10:38
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    o dzieki za info, bede wiedzial z czym to znow citi do mnie zadzwoni
    za dni pare :)
    ja im wyplaaty swojej nie dam, wiec niech sie gonią, przynajmniej
    rozmowa zakonczy sie szybko...