  • 1. Data: 2010-07-20 09:04:13
    Temat: Polbank obserwacyjnie
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Ostatnio wypłacałem pieniądze z euronetu i zaskoczyło mnie lekko, bo po
    połknięciu karty bankomat dokonał transformacji na kolor niebieski z
    logiem i stał się można powiedzieć stricte Polbankowym bankomatem.
    Transakcja została od razu zaksięgowana na koncie. Nie wiem czy było na
    grupie, ale ja o tym bynajmniej nie czytałem.
    Chciałem sobie włączyć funkcję debetową dla kk. Pani powiedziała, że
    muszę mieć PIN do bankowości telefonicznej. Zamówiłem i przyszedł po
    kilku dniach w kopercie. Zadzwoniłem i od razy wybrałem 7 i nawet za
    długo nie czekałem 1-2 minuty. Podałem dwie cyfry z PINu i kilka danych
    weryfikacyjnych i włączyłem sobie funkcję debetową dla kk. Teraz
    wypadałoby sprawdzić czy działa.
    Było nie było coś tam w tym Polbanku ulepszają ;)

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-07-20 09:21:13
    Temat: Re: Polbank obserwacyjnie
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

    [....]
    Funkcję debetową dla KK mam od jakiegoś czasu, ale IMO jest to bardzo
    głupio w menu bankomatów zrobione.
    Bo rodzaj rachunku podajesz na samym końcu, więc jeśli trafisz na
    bankomat bez tej funkcji to może się okazać, że poszło z konta KK....
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 3. Data: 2010-07-20 09:43:38
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > Ostatnio wypĹ&#65533;caĹ&#65533;m pieniÄ&#65533;ze z euronetu i zaskoczyĹ&#65533;
    mnie lekko, bo po
    > poĹ&#65533;niÄ&#65533;iu karty bankomat dokonaĹ&#65533;transformacji na kolor
    niebieski z
    > logiem i staĹ&#65533;siÄ&#65533;moĹźna powiedzieÄ&#65533;stricte Polbankowym
    bankomatem.
    > Transakcja zostaĹ&#65533; od razu zaksiÄ&#65533;owana na koncie. Nie wiem czy
    byĹ&#65533; na
    > grupie, ale ja o tym bynajmniej nie czytaĹ&#65533;m.

    Tak już jest od jakiegoś czasu - debetową kartę Polbanku mam od kilku miesięcy
    i tak było od początku.

    > ChciaĹ&#65533;m sobie wĹ&#65533;&#65533;zyÄ&#65533;funkcjÄ&#65533;debetowÄ
    &#65533;dla kk. Pani powiedziaĹ&#65533;, Ĺźe
    > muszÄ&#65533;mieÄ&#65533;PIN do bankowoĹ&#65533;i telefonicznej. ZamĂłwiĹ&#65533;m
    i przyszedĹ&#65533;po
    > kilku dniach w kopercie. ZadzwoniĹ&#65533;m i od razy wybraĹ&#65533;m 7 i nawet za
    > dĹ&#65533;go nie czekaĹ&#65533;m 1-2 minuty. PodaĹ&#65533;m dwie cyfry z PINu i
    kilka danych
    > weryfikacyjnych i wĹ&#65533;&#65533;zyĹ&#65533;m sobie
    funkcjÄ&#65533;debetowÄ&#65533;dla kk. Teraz
    > wypadaĹ&#65533;by sprawdziÄ&#65533;czy dziaĹ&#65533;.

    Myślisz, że warto próbować tej funkcjonalności debetowej? A o co w niej
    chodzi? - czy o to, żeby móc wypłacić sobie kk gotówkę z RORu? Czy z konta
    oszczędzającego?

  • 4. Data: 2010-07-20 11:16:57
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > chodzi? - czy o to, żeby móc wypłacić sobie kk gotówkę z RORu?

    J. w. - żeby kolejnego plastiku nie nosić ;-)
    Aczkolwiek do tej pory była informacja,
    że działa to tylko w Polbankowskich bankomatach.

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2010-07-20 11:47:24
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

> [...]
    > Bo rodzaj rachunku podajesz na samym końcu, więc jeśli trafisz na
    > bankomat bez tej funkcji to może się okazać, że poszło z konta KK....

    Hm, choć przed chwilą wypłacałem z euronetu, i najpierw się mnie spytał
    o konto, a _późnie_ o kwotę.
    To znaczy, że albo różne bankomaty są różnie oprogramowane, albo to
    zmienili.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

  • 6. Data: 2010-07-20 13:32:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 13:47:24 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Hm, choć przed chwilą wypłacałem z euronetu, i najpierw się mnie spytał
    > o konto, a _późnie_ o kwotę.
    > To znaczy, że albo różne bankomaty są różnie oprogramowane, albo to
    > zmienili.

    Może w nowych euronetach tak jest a stare coś kuleją, coś jak w Aliorze -
    w niektórych dało się zmienić PIN a w innych nie.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2010-07-20 16:59:54
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 20 Lip, 13:16, "J_K_K" <J...@i...fm> wrote:

    > Aczkolwiek do tej pory była informacja,
    > że działa to tylko w Polbankowskich bankomatach.

    Od dłuższego czasu jest także w Euronetach.

  • 8. Data: 2010-07-20 20:42:58
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    xbartx pisze:
    Zadzwoniłem i od razy wybrałem 7 i nawet za
    długo nie czekałem 1-2 minuty.

    > Było nie było coś tam w tym Polbanku ulepszają ;)

    Skąd, po prostu klienci na potęgę spieprzają z tego "banku" i na
    infolinii mniej roboty jest, to Ci się wydaje, że jest szybko. :)

    Pzdr
    Ranger

  • 9. Data: 2010-07-20 21:34:26
    Od: "Daronek" <4...@h...pl>

    Użytkownik "Ranger" <n...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Skąd, po prostu klienci na potęgę spieprzają z tego "banku" i na
    > infolinii mniej roboty jest, to Ci się wydaje, że jest szybko. :)
    >
    > Pzdr
    > Ranger

    A skąd bierzesz takie rewelacje ? Komisja Macierewicza
    wykryła, albo jakiś Tadzio ? :)))

  • 10. Data: 2010-07-21 05:46:26
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 23:34:26 +0200, Daronek napisał(a):

    > A skąd bierzesz takie rewelacje ? Komisja Macierewicza
    > wykryła, albo jakiś Tadzio ? :)))

    Jak to skąd? Nie czytasz co pisze prasa o wiarygodności Grecji?

    Uważasz, że bankructwo Grecji nie odbije się na greckich bankach? Zwróć
    uwagę na zasadę przyjmowaną przez agencję ratingowe: rating np banku nie
    może być wyższy niż rating państwa w którym ma siedzibę.