  • 1. Data: 2002-12-05 20:52:18
    Temat: CITI-BRON PANIE BOZE!!
    Od: "robert" <r...@w...pl>

    oprocentowanie maja lichwiarskie a do tego uwazajcie bo dzwonia za "toba"po
    wszystkich twoich znajomych.Swoja droga skad maja telefony ? i czy to nie
    jest jakies naruszenie prywatnosci ? czy to nie jest czasami
    nielegalne(mowie o tym wydzwanianiu znajomym)

    pozdrawiam
    i nie was reka boska broni od CITIBANKU!

  • 2. Data: 2002-12-05 21:04:18
    Temat: Re: CITI-BRON PANIE BOZE!!
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nielegalne(mowie o tym wydzwanianiu znajomym)
    >
    > pozdrawiam
    > i nie was reka boska broni od CITIBANKU!

    Moze cos wiecej od rzucenia kilku hasel? Nikt na sile nie kaze Ci abys byl
    ich klientem - masz wolny wybor. Widzisz jakie jest procentowanie i TOiP -
    wiec wybierasz.

    Tak samo ja moge zaczac pisac jaki to bank X jest zdzierca i jakie ma podle
    oprocentowanie.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-12-05 21:13:31
    Od: "robert" <r...@w...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiec wybierasz.
    >
    > Tak samo ja moge zaczac pisac jaki to bank X jest zdzierca i jakie ma

    dlatego zrezygnowalem z ich uslug, czlowiek sie spozni z rata dostanie
    jakies ponaglenie albo grozbe o wypowiedzeniu kredytu to rozumiem ale w pale
    sie nie miesci zeby dzwonili po twoich znajomych i cie szukali !!!!
    ty bys to zaakceptowal?!
    szlag by cie trafil na 100%
    dziadostwo i tyle!

  • 4. Data: 2002-12-05 21:23:52
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]
    pale
    > sie nie miesci zeby dzwonili po twoich znajomych i cie szukali !!!!

    Wciaz nie napisales o co chodzi. Ja jestem ich klientem od czasow
    handlobanku i zadnych problemow nie mailel

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-12-05 21:28:01
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

> [...]
    pale
    > sie nie miesci zeby dzwonili po twoich znajomych i cie szukali !!!!

    Masz na myśli osobę 'kontaktową', którą każą wpisać do wniosku kredytowego?
    Sam się zastanawiałem nad tym, pracownik infolinii nie umiał wytumaczyć jak
    to się ma do ustawy o ochronie danych osobowych.
    Wniosek o kartę złożyłem bez wypełnienia tej informacji. Kartę przyznali ze
    śmiesznie niskim limitem... po czym po miesiącu (na wezwanie telefoniczne)
    podnieśli do rozsądnego poziomu.

  • 6. Data: 2002-12-05 21:29:46
    Od: "robert" <r...@w...pl>

> [...]
    > pale
    > >
    > Wciaz nie napisales o co chodzi. Ja jestem ich klientem od czasow
    > handlobanku i zadnych problemow nie mailel

    no o te wydzwanianie po znajomych mi chodzi .
    istnieja inne sposoby powiadomienia czlowieka ze nie ma raty zaplaconej!

  • 7. Data: 2002-12-05 21:31:13
    Od: "robert" <r...@w...pl>

    Użytkownik "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ze
    > śmiesznie niskim limitem... po czym po miesiącu (na wezwanie telefoniczne)

    osoba kontaktowa ok 1 osoba ale mi zaczeli wydzwaniac do kilku znajomych
    debile!

  • 8. Data: 2002-12-05 21:31:14
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > no o te wydzwanianie po znajomych mi chodzi .
    > istnieja inne sposoby powiadomienia czlowieka ze nie ma raty zaplaconej!

    A czy znajomi nie sa poreczycielami?

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-12-05 21:32:47
    Od: "robert" <r...@w...pl>

    > Użytkownik "robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A czy znajomi nie sa poreczycielami?
    >
    > --
    > JaKi
    >

    > --

    no wlasnie ze nie

  • 10. Data: 2002-12-05 21:34:56
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    Ale IMHO musiales podac jakies namiary na nie, skoro bezblednie do nich
    tarfii - watpie zeby sami z siebie wiedzieli ze pan X i pani Y sa znajomymi
    pana Z. Proponuje sie dowiedziec skad mieli namiary na znajomych i czemu w
    taki sposob postapili.

    --
    JaKi